Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sätkynukke (SN)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Sätkynukke (SN) Empty
ViestiAihe: Sätkynukke (SN)   Sätkynukke (SN) EmptyPe 10 Loka 2008 - 14:42

¬ Netissä: Sätkynukke (SN)
¬ @: satkynukke[at]hotmail.com
¬ msn: satkynukke[at]hotmail.com
¬ www: Langattomat

¬ Oikeastaan: Jenni S.
¬ Syntynyt: 22. elokuuta 1990
¬ Löytyy: Helsinki

Levinneisyys:
  → deviantART
  → Messenger
  → Ganoa
  → Fenyan

Harrastaa:
  → Ratsastus (1996 lähtien)
  → Roolipelaus (kirjoituspohjainen, 2003-2004 lähtien)
  → Piirtäminen (taukoa oli vuosina 2001-2003)
  → Manga ja anime (2002 lähtien)

Sanotaanko, että iän myötä rauhalliseksi käynyt, pitkäpinnainen yksilö. Olen uusia ihmisiä kohtaan kohtelias, jokseenkin viileäkin, mutta sen ei kannata antaa hämätä - pidän todellisuudessa uusista tuttavuuksista sosiaallisuuteni vuoksi. Minua on myös helppo miellyttää, nautin pienistä asioista ja yritän löytää tapahtumien paremman puolen esiin. Ai niin, unohtelen usein asioita ja myöhästelen helposti tapaamisista, koska olen mukavuudenhaluinen, enkä saa itseäni koskaan ajoissa liikkeelle. Ystäviäni kohtaan lojaaliksi ja mustasukkaiseksi todettu, jokunen on myös maininnut minun olevan inspiroiva persoona/seuralainen, sillä pidän toisten kannustamisesta eteenpäin. Optimistiko ? Nääh, realisti.

Ylikulutan soundtrackeja, j-, glam- ja punkrockia. Vaikka nuo ovatkin päämusiikkityypit, joita kuuntelen, niin sulatan myös imelyyttä pursuavat hempeilylaulut ja väsyneenä jumputusmusiikin. Fanitan nykyään enemmän biisejä, kuin itse artisteja/bändejä. Lempileffoikseni voisin mm. mainita suurimman osan Disneyn ja Studio Ghiblin animaatiotuotannosta, PotC't, Veren vangit ja Kurkun leikkaajien saari. Kärsin vampyyri-, demoni- ja merirosvopakkomieleestä toisinaan. Tulevaisuuden suunnitelmista sen verran, että aion päästä animaattoriksi tai johonkin muuhun taidealalle, jossa voisin tehdä juuri sitä mistä pidän.

Muiden sanomia piirteitä

"No totaa, sää kuuntelet aina ja sulle on justiinsa kiva kertoa kaikki kivat ja pahat jutut mitä on päivän aikana tapahtunut. Sitten sinusta on aina juttuseuraksi, kun toiset taas jättää vastaamatta tai jotain tollasta. Ja voi puhua melkein mistä tahansa, huumorista, syvällisestä, angstista. Ja sinusta minä löydän sellaisen sielunsiskon omalla tasolla. Luova ihminen olet, aina on hahmot erillaisia ja eri taustat on heillä. Ja sit on kiva kuulla kun tulee aina kommenteja omistakin hahmoista \o. Sin oot semmonen rehti ja reipas, ahkerakin aina noiden ulkoasujen kanssa.
Huonoja puolia en tahtois sanoa, kun ei hirveesti tule mieleen muttaah...muttaah...et sinä kyllä ole vissiin koskaan edes suuttunut minulle kunnolla tai suututtanut minua...et sää hirveesti tuo huonoja puolia itsestäsi esille, vaikka niitä varmasti onkin.
"
- Sassa

"No tuota. Kiltti, joskus liiankin, lojaali ja yhteistyökykyinen. Huumorintajuinen sekä kohtelias. Toisinaan kuitenkin hieman vaikeasti ymmärrettävä, ristiriitainen tai pisteliäs. Hyvin mustasukkainen, jolloin olet hankalimmillasi, mutta kuitenkin lämminhenkinen, etkä lainkaan liian ilkeä."
- Pipsu

"Sätkynukke on simppelisti ja kuluneesti sanoen mukava ihminen, jonka kanssa aina jaksaa jutella. Huumorintajua kyllä löytyy, kuin myös järkevyyttä, kun sitä puolta tarvitaan. SN myös osaa ja uskaltaa sanoa mielipiteensä, eikä määrätietoisuudestakaan ole puutetta, varsinkaan silloin, kun joku pitää vakuuttaa jostain ideasta. Hän myös pitää huolen muista, eikä avunantokaan ole mikään mahdoton tehtävä. Eikä sovi unohtaa loistavia taitoja niin ropetuksen kuin piirtämisenkin suhteen. SN:n roolien lukeminen on aina antoisaa ja piirustuksia voi vain ihailla.
Huonoista puolista en kyllä osaa sanoa juuri mitään, joko niitä ei pahemmin ole tai ainakaan ne eivät nouse esille. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen ihminen. ^^
"
- Jonayla

En kyllä mene allekirjoittamaan näitä kaikkia kehuja, mutta kiitän syvästi ihmisiä, jotka vaivautuivat sanomaan oman sanasensa minusta, niin hyvässä kuin pahassakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
 
Sätkynukke (SN)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Pelaajien esittelyt-
Siirry: