Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hölpötystä

Siirry alas 
+5
characon
Miss
Sever
Sätkynukke
Jonayla
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 11 Joulu 2008 - 18:58

Kolminpeli käy minullekin vallan mainiosti ^^ Toisaalta voisin myös jättää pelin suosiolla teille kahdelle, niin en olisi ainakaan jumittamassa xD Mutta enköhän mie Routastani sinne päin saa potkiskeltua tässä jossain vaiheessa ^^

Ja oih, meikäänkin alkaa jopa tarttua jonkinmoista joulumieltä, kun täällä on nyt aivan valkoista ja lunta on sadellut varmaan viimeiset kolme päivää enemmän tai vähemmän, valkoinen joulu alkaa näyttää melkoisen varmalta. Ja nyt näkeekin jopa melkein jotain kun menee aamulla linkkiä oottamaan tuonne pimeään maailmaan.

Voi sinua SN, autotiet on julmia ja vaarallisia paikkoja >__< Suosittelen vaatimaan yhteiskunnalta korvauksia kulkuväylien kelvottomasta kunnossapidosta, josta seuraa paljon fyysistä ja henkistä kärsimystä.

Viimeinkin onnistuin yhdestä kaupasta ostamaan jo jonkin aikaa havittelemani joululahjan yhdelle kaverille. Niillä on siellä hieman epämääräiset systeemit aukipitämisen kanssa, kävin kerran kahdentoista aikoihin ja kerran neljältä siellä, mutta putiikinmokoma ei ollut auki, vaikka arkipäivä oli ja aikataulujen mukaan olisi pitänyt kyllä olla auki. Eivät selvästikään kaipaa asiakkaita O_o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 11 Joulu 2008 - 22:31

Kyllä ne kipulääkkein ainakin toimivat aika hyvin. Tuntuu vaan kovin puutuneelta nyt, mutta kyllä se tuntoa enemmin tai myöhemmin palaa varmasti mukavalla vihlonnalla höystettynä. Itsepintaisesti tässä olen koko päivän kävellyt ja klinkannut vuoronperään, enkä edes tiedä kumpi oikeastaan tuntui paremmalta - tyhmä mikä tyhmä olen.

No, mutta minäpä tuon Herra Kurjakurjen peliin mukaan hurmaavan naisväen seuraan + Jonaylan jätkän, joka tietenkin tulee mukaan, koska parahin ylläpitäjä ei arkaile ja lusmi sanomisistaan, hmm~ ? Jos olen oikein ahkera otus, niin vastaus tulee jo tänään tai viimeistään huomenna aamupäivällä foorumiin.

Jonayla, onnekas - minulla on vielä kaksi lahjaa ostamatta, mutta tiedän jo mitkä ne ovat, että ei sen huoleen. Itse koin taas helsinkiläistä asiakaspalvelua Nesteellä, kun elämäänsä kyllästänyt ruttuturpa-neito halusi ylihintaa pyytää, mutta sniiduna huomautin hänen tuplanneen ostoksieni määrän - oikeassa olin ja voi sitä riemua, kun näin myyjän happaman ilmeen. Olin tosin varma, että tiskin yli lentää jotain terävää heti kun käännän selkäni, niin makeasti nimittäin virnistelin siinä itse <'D.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyLa 13 Joulu 2008 - 17:23

Kyllä Jonayla on kiltti admin ja sinne taapertelee, kunhan vain suinkin ehtii : D Ei se nyt suostu antamaan lusmutukselle moista valtaa.

Eäh, kyllä Suomen talvi osaa olla inhottava >__< Toivottavasti sentään saat jalkas kuntoon piakkoin ^^

Minä itse asiassa olisin saanut liikaa rahaa takaisin tuolloin tuota lahjaa ostaessani, mutta olin sitten kiltti ja huomautin asiasta myyjälle xD Olisin voittanutkin siinä huikeat kuus euroa, mutta ehkäpä pärjään ilmankin xD

Mentiin äidin ja veljen kanssa mummolaan aamulla (miten julmaa olikaan nousta jo kahdeksalta) ja leivottiin siellä karjalanpiirakoita. Veli kyllä nurisi koko sen ajan, jonka joutui jotain tekemään xD Mutta hyviä niistä tuli, mukava sitten joulunakin siellä mummolassa niitä syödä ^^ Vaikka meikän rypyttämät olikin kyllä aika epämuodostuneita, mutta enpä mie kyllä oo harjotellukaan niin paljoa kuin mummo, jonka piirakat oli kaikki niin kauniita : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTi 16 Joulu 2008 - 17:05

Synttärionnittelut Missille ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTi 16 Joulu 2008 - 19:20

Hyvää syntymäpäivää Missille myös minulta ^_______^

Haa, bongasin Fruits Basketin toisen osan tänään kaupasta ja tokihan se piti sitten ostaa ja lukeakin heti, vaikka tuota kokeisiin lukuakin oli xD Onneksi nyt sentään sain nekin hoidettua : D Huomenna on onneksi helppo matikan koe, niin ei siitä hirveätä stressiä ^^ Paljon helpompi ainakin kuin esimerkiksi viime kurssilla, jossa oli hirveitä maraton-laskuja -_-'

Enää muutama päivä jaksettava... Lauantaina ei tartte mennä kouluunkaan sitten, kun meillä on perjantaina noin klo 20-24 joku Taiteiden yö -tapahtuma : D Ainakin jotain leffaa katsotaan ja koulun ilmaisutaidon ryhmän näytelmä nähdään ja muuta sellaista.

Joululoma meneekin sitten luultavasti ainakin alkuosaltaan lähinnä mummolassa, varsinkin, kun Helsingistä tulee serkku sinne. Vieroitusoireita koneesta, nyyrh... -___-' Toivottavasti nyt kykeneen kestämään moisen xD

... mihinköhän muuten olen tunkenut sen Furuban ykkösosan O__O *katooa metsästämään sitä*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTi 16 Joulu 2008 - 21:37

Hyvää syntymäpäivää minultakin Missille~<3

Muutama päivä tosiaan vain enää koulua ja sitten pääsee lomailemaan. Tai no tosin olen ottanut jo ennen aikaista lomaa tämän alkuviikon (, kiitos koeviikkoni). Vielä matikka ja maantieto, niin tämän vuoden kokeet ovat pulkassa, enkä enää koskaan istu kummallakaan kurssilla \o/.

Voi sinua Jonayla -parka, minä saan viettää rauhallisen loman olemalla kotona yksin. Kyllä varmaan joitain ohjelmaakin tulen keksimään, mutta en vaan tähän hätään <'D.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyKe 17 Joulu 2008 - 13:04

Joo, Missille hyvät syntymäpäivät näin vähän myöhässä. Kerrotkin sitten kaiken, mitä sait lahjaksi!

Ei taaskaan jaksaisi vastata peliin, joten roikun täällä tyhjänpanttina ja odottelen inspiraatiota. Sen verran tein kuitenkin tällä visiitillä, että laitoin äärimmäisen hienot pikachibit Garmean ja Shiin esittelyiden loppuun, kiitos Sätkyvinkulelun. Ainakin ne antavat... eh... hyvin viittaavan kuvan ulkonäöstä, jos joku ei tiedä, mitä "tummat vaatteet" ja "oranssit hiukset" tarkoittavat. *köh*

Mutta siis joo. Tässä lomaa odotellessa... Joulun saisi heittää kuuseen (olipa kuvaavaa), mutta loma. Ah.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyKe 17 Joulu 2008 - 16:46

Kiitoksia paljon onnitteluista.
Joudun nyt pahoitaa Characonia, kun en ole saanut lahjoja. Kukaan ei ollut viittinyt lähettää postissa syntäri lahjoja. Täälä koulussa vietin syntäreitäni, mutta opettaja oli kutsunnut meidät syömään poropaistia. Ai h*** se maistui hyvältä ruoka. Etukäteen olin saanut videokameran missä on kamera samassa, matelia korvikset ja Linkin Park levyn. Viikonloppuna voin sanoa, kun silloin näen ystävä ja sukulaisia.
Joulu on minulle enemmän syntäri putki, kun toissa päivänä oli ystäväni syntärit ja sukulaisen syntäri. Huomenna olisi naapurin pihalaisen syntärit.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyKe 17 Joulu 2008 - 17:54

Onnittelut myös meikäläiseltä Missille, vaikka myöhässä tulevatkin <3

Damdam :3 Joulu tulee, joulu tulee<3 Minulla on ollut kauhea innostus nyt jostain syystä joulun suhteen. Oma äitinikin ihmettelee sitä ja sanoikin tuossa muutamia päiviä sitten että "Mikäs sinua vaivaa, kun et ole koskaan ennen ollut noin innostunut joulusta, päinvastoin." Ja näin kyllä on, yleensä en ole oikein joulusta nauttinut, oikeastaan en ole pitänyt siitä muutamina vuosina ollenkaan. Mutta vuoroin näinkin.

Ja loma, se vielä ihanampi asia<3 En jaksaisi millään käydä koulua enää, kun ollaan jo ihan lomafiiliksissä. Tänäänkin olen koko ajan ollut ihan torstaissa, vaikka onkin keskiviikko. Ja perjantaina pääsenkin onneksi jo puoliltapäivin ja sitten kyllä sinä iltana pitäisi vielä mennä koululle takaisin viettämään puurojuhlaa XD Päästään kotiin vasta 00:05, koska silloin olemme jo olleet lauantaina koulussa, hehe. Kiva sitten yöllä kävelystää kotiin xD Vähän samanlainen juttu näköjään, kuin sinulla Jona n___n Minä vaan joudun mennä säätelemään auditorion valoja ja saan jäädä täten ohjelmista pois, muah.

Ja kohta sitten onkin jo uusivuosi -- ja uudet kujeet. Minä tässä löhöilenkin varmaan koko loman kotona, mitä nyt tallilla käyn joka ilta. Eipä siis mitään kummempia Severinkään lomaan.

Ja selitinpäs taas vaihteeksi n___n''
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Vieraili
Vierailija




Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyKe 17 Joulu 2008 - 23:38

MOAHAHA. Minä olen jo periaatteessa lomalla tämän meidän mielenosoituksen johdosta ; > Opettajat on koulussa, mutta oppilaat ns. lakossa ollut koko tämän viikon. Lauantaina käydään hakemassa uudet lukkarit ja todistukset. Sit tulee joulu <3

Itse olen menossa huomenna ostelemaan joululahjoja kavereille \o Varmaan vain empulle ja minnalle mut ihan tarpeeksi sekin on. Sitten mennään minnan kanssa katsomaan tämä uusin bond -leffa >). Minna nyt halusi niin suostuin lähtemään hänen kanssaan.
Ja Sassati saa pankkikortin Cool Onnellinen lapsi on. No en varmaan hirveästi sitä käytä, mutta siistiä vaan kun siinä on semmonen hieno kuva ja kaikkea. Ja on ihan hyvä oppia tota rahankäyttöä muutenkin sitten kun aatellaan mihin menen lukioon jne.

Ah ja kun pitää tämä Thomen tiedot kirjoittaa. Jotakin kivaa täytyy keksiä n__n.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyLa 20 Joulu 2008 - 13:45

Tulenpas hieman herättelemään pulinaa.

Sätkyvinkulelu... lisäämpäs sen nyt henkilökohtaiseen listaani. Omaan varmaan kohta 1000 ja 1 lempinimeä tätä kautta, mutta mikäs siinä! En ainakaan valita <'D.
Naaw, nyt se loma sitten koitti. Pitäisi vielä lähettää maikalle yksi projektityö, mutta olen vähän niinkuin unohtanut sen koko ajan, mutta ei se mitään. Kyllä minä kohta itseäni niskasta otan kiinni, kuten myös joulukorttien ja hahmotietojen suhteen.

Mums, Thome on kiva pojke~, itselläni on kaksi hahmoa vielä tulossa Ganoaan - tosin se tarkoittaa sitä, että hyllytän jonkun vanhan uskottavasti tai pistän kiertoon, ellen saa hyviä juoni-ideoita. Hahmojen skippaileminen on minulta niin harvinaista, että ajatus suorastaan inhottaa kyllä. Ehkä vain pitää oppia sietämään sitä, että minulla voi olla yhdessä paikassa neljä hahmoa samaan aikaan ja kykenen tasapuolisesti niitä liikuttelemaan silti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyLa 20 Joulu 2008 - 16:09

Mullakin olisi tänne hahmoidea, mutta enpä taida koskaan toteuttaa sitä xp Yksi hankala hahmo riittää ja vaikka ideani tänne sopisivatkin, niin, no äh, ei sitten kuitenkaan ja haluan sitä paitsi seuraavaksi jonkun suht. "perushahmon".

Muh, joululoma <3 Mulla ei sinänsä ole kamalasti mitään suunnitelmia edes, mutta jokainen breikki on aina tervetullut. Kohta pääsee kaverille ompelemaan ja väsäämään cosplay-pukuja koko viikonlopuksi, jeah : D Saa nähdä tuleeko tällä kertaa jotain ajoissa valmiiksikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptySu 21 Joulu 2008 - 16:51

Wohoo!

No niin, characon.netin kopioitavat ulkoasut ovat täällä. Kahdessa päivässä neljän ulkoasun ideointi ja toteutus, joista tuo ykkönen vei miltei puolet ajasta, koska se oli niin hankala toteuttaa toimivaksi. Hmph, tunnenpa olevani professional, kun sain sen toimimaan. Ja nyt on sitten tietokoneella käytössä neljä nettiselainta toimivuuskokeilujen vuoksi...

Nyt saattekin siis testata ulkoasuja ja kertoa mielipiteitä - motto kuitenkin on, että "kyllä siitä joku tykkää", vaikka kaikilta muilta tulisi lokaa niskaan. Cyan Barber on omistettu Sätkylle, hän tietää kyllä itse, miksi. XD

Joulutunnelmista ei mitään sen kummempaa kerrottavaa kuin etten odota mitään lahjaa erityisemmin, inhoan joulua ja etenkin siihen liittyvää yleistä stressiä. Kuten myös sitä, että joulua kannattamaton antileipoja laitetaan tekemään piparit. Söin sitten viidesosan taikinasta säästyäkseni lisäleipomiselta, haha. Minun puolestani joulua ei edelleenkään tarvitsisi olla, pelkkä loma vain vuoden vaihtumisen kunniaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyKe 24 Joulu 2008 - 0:34

Oikein hyvää joulua kaikille! *<:)

Älkää toki syökö liikaa kinkkua : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 25 Joulu 2008 - 20:35

Jouluja minultakin sekä hyvää Uutta vuotta näin etukäteisesti~
... Tuntuupa tekopyhältä toivottaa jouluja, kun olen manannut koko juhlaa eilisen päivän hampaat irvessä...

Minulla näitä hahmoja vain versoaa - uusimman tiedot saan piakkoin valmiiksi, kun kuvatkin on hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Puhuri-poika saa odottaa siihen asti, kunnes sivujuonen muut osalliset ovat saaneet pelaajansa ja niin edes päin. Sain taas lisätilaa uusille hahmoille, kun yhdellä päädyin lopettamaan roolipelin antiaktiivisuuden vuoksi.
Perushahmot ovat ihana ja huojentava lisä mihin tahansa roolipeliin - oikeastaan mieluummin minä niitä katson, kun erikoisuutta toisensa perään. Koen kamalaa syylisyyden tuntoa omista otuksistani, mutta enköhän moisesta pääse eroon luovuttamalla Rastaskansalaiset 10-11 muun pelaajan vastuulle hiljalleen. Hekaten suuruudenhullut suunnitelmat muserran näemmä aivan itse.

Hiippari, Cosplay-pukuja, ooih - mitäs olette menossa cossaamaan ja mihin coniin ?

Ja ah, viimeinkin sellaisia ulkoasuja, jotka ihmisten kelpaa hankkia sivuilleen. Vielä totean kertaalleen, että loistavaa työtä, characon~<3.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 25 Joulu 2008 - 21:35

Jau! Olin juuri kitisemässä, että miksei kukaan kirjoita mitään minnekään/pelaa jotain peliä, jossa itsekin olen kun huomasin että tännehän oli ilmestynyt pari viestiä lisää. Nyt minulla olisi ihan mieltön hinku kirjoittaa jotain, mutta kaikki vastapelaajat katoavat juuri kun minä ilmestyn paikalle ja en saa omista muista ideoistani nyt kiinni. Ja nyt alkoi minuakin kutkuttaa tuo sivujuoni, mutta sitten taas pelottaa että kahmin liikaa tekemistä ja lopulta ei aikaa riitä mihinkään. Yksi hahmo riittänee siis toistaiseksi ^^ Oon muuten ihan samaa mieltä, Sätkis, noista tavis/perushahmoista, välillä vaan ottaa pannuun ja pahasti kun jokaiselle hahmolle täytyy keksiä jokin kamala (samanlainen kuin monilla muilla) menneisyys tai joku todella ihmeellinen, hieno ja mahtava taito, jota muilla ei ole. Välillä tuntuu, että teen kauhean tylsiä ja sisäänpäinkääntyneitä hahmoja, jotka eivät oikein sovi suuriin seikkailuihin, joita fantasiapelit tarjoaa vaikka millä mitalla :D

Hienoja ulkoasuja characon (täytyy muuten tässä välissä kysyä, missä kaikissa roolipeleissä olet pelannut. Nikkisi tuntuu nimittäin todella tutulta, joten mietin ollaanko me törmäilty jossain aiemminkin), jotkut ne vaan osaa tehdä koodaamisesta helpon näköistä. *kade* Taistelen tässä itse omien sivujeni ulkoasun kanssa, joten täytyy nostaa hattua sinne suuntaan.

Muh, animeconiin ja ilmeisesti traconiin olen menossa pukuilemaan ^^ Traconiin en tosin tekemässä mitään kauhean kummoista, yhdet bändihaalarit vaan, mutta kesällä olisi tarkoitus pukeutua Cowboy Bebopin yhdeksi hahmoksi ^^ Kaveri tekee Temaria Narutosta ja kanssa jotain toista samasta sarjasta, en muista nimeä ^^' Saa nähdä miten käy, oon kyllä kankaitakin jo ostanut ja hiukset ei olisi ongelma, jotenka eiköhän se toteudu. Usein oon vaan lähtenyt läppälinjalle kun en ole saanut kunnollista pukua aikaiseksi, joten toivottavasti nyt ei tarvitse tyytyä hätäjärjestelyihin. Lisäksi mulla on pari muuta ideaa ja nyt kun olisi vielä peruukkikin niin... Noo, pitää katella, jos saan kaverini pakotettua mukaan niin sit ainakin :D
Takaisin alkuun Siirry alas
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 25 Joulu 2008 - 21:58

Kiitoksia, kiitoksia.

Hiippari, juuri nyt ei tule muita roolipaikkoja mieleen kuin 7th Heaven, jossa olisin voinut tällä nickillä keikkua. Au Revoirissa kun ei omalla nickillä pelata, ja olenkohan edes ollut sitten muissa omien pelieni lisäksi. En ainakaan heti muista, kun en yleensä foorumiropeihin ole jaksanut liittyä. Muuten sitten pyörin kyllä netin joka kolkassa tällä nickillä, haha.

Tuohon koodaamiseen on hankala sanoa mitään muuta kuin se, että itse asiassa olen vasta oppinut tekemään kunnollisia ulkoasuja pelkkiä divejä hyväksikäyttäen. Voisi puhua oikeastaan jopa tämän vuoden kesästä/syksystä. Kokemuksellahan se taito karttuu, ja Menthal27 on ollut todella suuri apu.

Apua voi toki kysyä, jos hankaluuksia ilmenee omien ulkoasujen kanssa, vaikka en nyt varsinaisesti haluaisi mainostaa. Mutta jos tuntuu siltä, että haluat kysyä jotain, niin minua voi asian tiimoilta ahdistella, heh.

Siirtyäkseni muihin aiheisiin, joululahjat olivat niukat ja mitään sanomattomat, mutta enpä minä parempaa odottanutkaan. Vanhempien pakolliset vaateostokset ja sukulaisten 'no ostetaanpas sille tällainen' -lahjat eivät oikein lämmitä, ainoa hyvä lahja oli itse valitsemani kirja, heh heh. Kiittämätön paskiainen? Kyllä.

Vihdoinkin joulu on ohi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Vieraili
Vierailija




Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyPe 26 Joulu 2008 - 0:43

Itse sain kyllä ihan mieluisia lahjoja \o En mitenkään ruhtinaallisesti, mutta eipä sitä tässä iässä tarvitsekkaan saada. Nyt sitten odotetaan noita alennusmyyntejä >) Pääsee ostelemaan kivoja vaatteita halvalla hinnalla. Aion ostaa paaaaaaaaaaaaaaaaaljon vaatteita. Ja sitten sitä värinpoistoa ja blondia hiusväriä \o Raitoja näihin mustiin sitten.

Mutta se on niin rasittavaa kun hössötetään koko joulukuu sitä yhtä päivää varten ja nyt se on ohi <'D. Kohta on sitten uusi vuosi ja nuoriso ryyppää. Ainakin minun kaverini ovat menossa juomaan itsensä räkäkänniin, itteeni ei tosin kauheesti innosta tommonen. Ulos voisin kyllä mennä n__n Tahdon ampua raketteja mutta kukaan ei tahdo tehdä sitä minun kanssani u__u Koska ne ovat menossa juomaan 8D. Vaikeaa tämä elämä. No jaaaaa, ehkä jätän sitten rakettien ammuskelut vähemmälle.

Ai että rakastan tätä suoristusrautaa minkä sain <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyPe 26 Joulu 2008 - 2:21

Hiippari, Kiinnostu vain siitä sivujuonesta ihmeessä~. En siis lirkuta tai mitään vihjaavasti, en..

Nyyrh, ihanne hahmomääräni olisi 1-3 hahmoa per roolipeli, mutta taas luistan siitä! Seuraava hahmoseni tulee olemaan suhteellisen normaali tapaus näiden sekasikiöiden keskelle, että se hieman lohduttaa.
Itselleni käy usein niin että kun ei ole pelejä, niin hingun niitä. Kun taas on, niin en saa mitään järkevää tai edistävää aikaan, jolloin alan kärvistellä omaa luovuuden puutettani. Pahinta on se, että jos mokaan jonkin kohdan täysin, niin pasmani menevät totaalisti sekaisin, eikä hyvästä tekstistä ole toivoakaan jäljellä.

Aw, mitkä cossit olisi tulossa teillä - jaksa vain väkertää loppuun asti! Aconissa sitten mahdollisesti voidaan törmäillä - menen ehdottomasti sinne + pariin muuhun coniin, jos saan haalittua ihmisiä mukaani. Pitää katsoa, pitää katsoa.

Itse sain myös miellyttäviä lahjoja, vaikka yhä mietin mikä tuo isosiskoni ostama pääkallolannekoru-systeemi on olevinaan.. en osaa käyttää sitä oikein kumminkaan ja hamepaitani sitä paitsi peittävät sen - damn it. Nyt vaan minun pitää olla nöyrää tyttöä siskolleni, kun hän oli näinkin antelias. Urh, tapaninpäivän lounas kyseisen sukulaisen kanssa ei oikein innosta pahemmin..

Iips, mitähän minä säätäisin uutena vuotena. Varmaan homehdun kotona, ellen ole nopea ja sovi jotain menoja. Känniset nuoret kadulla.. äääsh, ne pitää potkia vain pois jaloista. Mutta Sassa, tule ihmeessä tänne ampumaan raketteja - minä piiloudun puolestani talon taakse, koska olen varma, että ensimmäinen osuisi kuitenkin suoraan päin pläsiäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyPe 26 Joulu 2008 - 20:52

Vahan te olette pitkalle pötkinnyt tassa lyhyessa ajassa. Lomalla on mennyt hyvın ja hauskaa taala on. Pıkkuserkkunı antoı laınata hetkeksı tıetokonettaansa.
Taale eı ole kovınkaan lammın mıta luulın. Oıkeastaan kylvempaa Suomessa. Eı olla vıela ostettu mıtaan, mutta kohta ostetaan. On kavelty vıısı monta kılmometrıa.

Pahoıttelen kırjoıtus tyylısta, kun eı ole aa kırjaınta. Tassa tıetokoneessa on ylımaaraısta ı,ç,ş,ğ ii olısı, mutta sormı eı osaa paınaa sııhen kohtaan. Toıvottavastı ymmarsıtte jotakın.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyKe 31 Joulu 2008 - 19:29

Hyvää uutta vuotta kaikille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 1 Tammi 2009 - 0:55

Hyvää uutta vuotta kaikille ganoalaisille! Uuden vuoden lupaukseni: painostaa Jonayla kuluvan vuoden aikana järjestämään tapaaminen. >8)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyTo 1 Tammi 2009 - 20:47

Hyvää uutta vuotta minunkin puolestani \o/

Puuh... Olen sentään vielä elossa, vaikka hiljaiseloa on tullutkin vieteltyä Ganoan suhteen. Tuntuu että oon ollu koko ajan menossa (ja vastaillu aivan luvattoman hitaasti peleihin), mutta nyt sentään viimein vähän rauhottuu ja saa datausaikaa. On se kumma, että jos elämää tulee, se iskee kaikki yhdellä kertaa xD Ja huomenna pitäis vielä mennä katsastelemaan alennusmyyntejä Jyväskylään 8) Pääsee tuhlaan loputkin rahat xD Mutta onneks uudenvuoden tinat lupas sentään rahantuloa :D

Uutena vuotena ei tullut tehtyä mitään sen kummosempia, olin mummolassa veljen ja serkun perheen kanssa, vähän paukuteltiin raketteja ja katsottiin sitten simpsoneja joskus keskiyön jälkeen, siinä meidän juhlistukset xD Ja pelattiin korttia : D Sitä äidin puolen suku tekee aina xD Ja aina vielä sitä samaa peliä xD

Mutta nyt pitää kyllä olla kiltti tyttö ja jatkaa peleihin vastailua, ellen taas jumittele jonnekin... Tai tää kone ei jumita, on vähän jukkaillu koko päivän o_o
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyPe 2 Tammi 2009 - 20:30

Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolesta! Uudenvuoden juhlat menivät mullakin ihan kivasti, vaikka kotimatka olikin aika kurja xp

Puh, olen saanut aktivoitua itseäni ja tein jopa matikan läksyjä + sain kaverini kanssa päähänpiston mennä katsomaan illalla Twilight :D Sarjassamme, voi ei, miksi, sekoan, mutta pitää nyt antaa kunniaa entiselle minulle, joka olisi ollut ihan fiiliksissä jostain vampyyrileffasta XD Huomenna olen menossa kaverille kuuseen viikonlopuksi, joten minua ei täällä vähään aikaan näy. Hautaudun koulutöihin sitten kun koulu taas alkaa, kun nyt otan asiat näin rennosti, mutta se on sen ajan murhe. Oon myös kirjoitellut uutta hahmoani (yhdellä ei taideta sittenkään pärjätä) ja kumma kyllä se onkin mies. Njoo, vähän kehitystä siinäkin suunnassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 EmptyLa 3 Tammi 2009 - 13:09

Ja hyvät uuden vuoden toivotukset meikäläiseltäkin n___n

... ja kohta paluu takaisin arkeen -- ei kyllä yhtään jaksaisi kömpiä takaisin koulunpenkille pänttäämään. Ja on se aika tosiaan nopeasti mennyt, kun olen jo puolet käynyt lukion ensimmäistä vuotta o.o

Uusi vuosi meni hyvin täälläkin, tuli siskon kanssa valvottua kolmeen saakka suunnilleen ja raketteja tuli ammuttua myös. Tällä kertaa mikään ei sentään lentänyt sinne minne sen ei olisi pitänyt lentää, vaan kaikki meni hyvin. Yleensä kun meidän porukoilla on takki kärähtänyt vähintään yhdestä kohtaa ja muutama raketti lentänyt jonnekkin ihan muualle xD Kylmä siellä ulkona vaan oli siinä kello 0:00 aikoihin.

Ja nytkin isäni tuossa, silloin kun heräsin, tyynesti totesi, että aamulla oli sitten pakkasta yli 17 astetta O.O Ja minä jäädyin jo pelkästä ajatuksesta, että pitäisi tänään vielä käydä tallilla ja lenkillä, kun oli siskolleni luvannut tulla hänen kanssaan lenkille, kuten parina muunakin päivänä (ja lensinpä eilen mojovasti nurinkin ja poden nyt selkäsärkyä XD)

Muah, ja nyt voisin alkaa vastailemaan noihin peleihin n___n Muutenkin aktivoitua roolipelien -- ja koulunkin suhteen, vaikka se vähemmän miellyttävää onkin. Pitäisi vielä lukea äikän tehtävää varten tuo Dorian Grayn muotokuvakin. Onko kukaan täältä lukenut sitä? n____n Vaikuttaa ihan kivalta, tosin hieman sekavalta, mitä nyt olen muutaman luvun verran sitä lukenut XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Sponsored content





Hölpötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hölpötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Papupata porisee-
Siirry: