Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sassa - Ollako vai eikö olla?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Sassa - Ollako vai eikö olla? Empty
ViestiAihe: Sassa - Ollako vai eikö olla?   Sassa - Ollako vai eikö olla? EmptyKe 29 Loka 2008 - 21:22

Elikkäs heipä hei vaan kaikille! Minä olen Sassa, nimeen voi törmäillä vähän ympäri nettiä kun jaksaa etsiä. Oikea nimeni on Marjut, mutta kaverit kutsuvat ihan vain nimellä Mallu. Et joo heitelkääpä vain niitä tupakka -vitsejä! Voinpa kertoa asuvani Jyväskylässä.

Olen syntynyt 10.3.1993, elikkäs 16 vuotta tulee pian täyteen. Tyttö olen jos joku sitä vielä ihmetteli. Ulkonäöltä no totaa...en mikään hemaiseva kyllä, en en. Mustat/tummanruskeat värjätyt hiukset on, oikealta väriltään ne on sellaset perus maantienharmaat. Silmät sitten on sellaset siniset. Pituutta on jotain 173 cm ja painoa en kerro u__u. Voin sen sanoa, etten ylipainoinen ole, mutten mikään keijukainenkaan. Galleriasta löydätte nickillä malluuh jos tahdotte käydä.

Tykkään...nukkumisesta. Nukkuminen on jotain niin ihanaa aina viikonloppuisin. Saa maata lämpimän peiton alla niin paljon kuin huvittaa <3. Onhan piirtäminenkin yksi intohimoni, nyt vain harmittaa kun on mennyt piirtis rikki ja uusi pitäisi tilata.

Koulusta en tykkää yhtään, hirveä paikka, hyihyi. Ja kun meidän koulurakennus on vielä homeessa, niin joudutaan parakkikylässä asustelemaan. Keskiarvoni oli sellainen 9.3, jota minun oli tarkoitus nostaa. En kuitenkaan usko, että tulee onnistumaan, sen verran huonosti on lähtenyt koulu käyntiin. Opiskelen myös saksaa, joka on yhtä tuskaa. Piti ihan erikseen mainita : ).

Millainen olen sitten ihmisenä...vähän vaikeaa sitä on omasta suusta sanoa. Voin olla hyvinkin menoon heittäytyvä, mutta sitten välillä tosi etäinen. Osaan olla joskus turhankin äänekäs, mutta silti sellainen kannustava. Nykyään en ota elämää niin vakavasti ja olen melko rento ihminen.
Osaan kuitenkin hermostua joskus, jos jotkin asiat eivät suju ja sitten voin ärähtää kavereille.
Tunnen olevani realistinen persoona ja siksi ehkä vähän turhan suorasukkainen välillä. Sitten sitä sen jälkeen saattaa pitää itseään pahana ihmisenä.
Minua on myös sanottu näsäviisaaksi. Reaalissa voinkin ehkä vähän sitä olla, muta harvemmin näsäviisaita kommentejani nettiin tungen.
Olen kuitenkin ihan mukava persoona ja minua on helppo lähestyä. Voin kyllä olla aika mustasukkainen kavereistani jos sellaiseksi heittäydyn, mutta olen sitä nyt yrittänyt vähän hallita.

Joskus minusta tuntuu, kuin olisin henkisesti aikuisemmalla tasolla kuin luokkatoverini. Kun heidän murheitaansa kuuntele, huokaisee ja miettii, että kun sitä itsellään ei niin suuria ongelmia oikeastaan ole, elämä on ihan hyvin. Sitten nämä toiset tekevät suuren numeron pienestäkin asiasta, eikä osata etsiä positiivisia puolia.
Se mikä voi saada sapen keittämään, on itsesäälissä rypeminen ja jankkaaminen "No voi kun on vaikeaa, äiti uhkaa sijaiskodilla ja iskä on perseestä ja jäkäjäkä."
Well hello, on minuakin isä uhannut sijaiskodilla, mutta ei se minua sinne laita. Äiti on alkoholisti ja juo siis viikonlopun jälkeen kolme päivää putkeen. Silti minulla menee yllättävän hyvin. Joskus mietin, että jopa paremminkin, kuin niillä joilla molemmat vanhemmat on kotona.

Kuitenkin, olen sellainen iloinen persoona, mutta osaan rauhoitua. Tykkään myös puhua syvällisiä ja mietiskellä aina välillä.

Sassuli tykkää myös koirista ja tahtoisi oman! Olen myös osallisena isoskoulutuksessa ja pidän kokkikerhoa! Meiti on myös oppilaskunnan hallituksen puheenjohtaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sassa - Ollako vai eikö olla?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sassa on laiska 8)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Pelaajien esittelyt-
Siirry: