Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mere

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Mere

Mere


Nainen
Rapu Hevonen
Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 33
Paikkakunta : Kotka

Mere Empty
ViestiAihe: Mere   Mere EmptySu 19 Huhti 2009 - 19:51

"Might save your life, might steal your car."

Lyhyestä virsi kaunis. (Koskisipa sama hahmoesittelyitäni :c)
Tottelen netissä nimeä Mere. Oikeasti tottelen myös nimeä Pia. Olen syntynyt vuonna -90 ja lukio on nyt suoritettu kunnialla loppuun. Välivuosi tiedossa siis, suunnitelmissa haku ainakin teatterikorkeaan.

Tykkään ihmisten seurasta ja voisinpa luokitella itseni aika sosiaaliseksikin. Pidän useimpia juttuja hauskoina, että luulisi huumorintajuakin löytyvän. Laadusta en sitten koskaan puhunut mitään. Omistan vilkkaan mielikuvituksen ja rautaisen tahdon, ei välttämättä mikään paras yhdistelmä.

Rakastan matkustamista ja yritänkin karata ulkomaille aina kun budjetti sallii (eli näillä näkymin seuraavan budjettini voinkin repiä eläkkeestäni). Erilaiset kulttuurit ja ihmiset ovat aina kiehtoneet minua. Olenko siis spontaani ja avoin, tiedä häntä. Haluaisin ainakin olla.

Olen mielestäni kiltti ihminen. Tykkään höpistä ihan-mistä-vaan ihmisten kanssa. Toisaalta minun on sanottu myös olevan jos ei vaikea, niin ainakin värikäs luonne. Kuulemma puhun ennen kuin ajattelen, sanon asioita liian suoraan ja kaunistelematta. Omasta mielestäni en tietenkään tee niin.

Olen olevinani hirveän tarkka yksityisyydestäni. Siksikö tämä esittelykin on näin suppea? Ei sillä, että minulla mitään salattavaa olisi. Rakastan vilpittömästi lähimmäisiäni, kiinnyn ja ihastun (tuntemattomiinkin) ihmisiin helposti. Minut voittaa puolelleen siis helposti, jos vain osaa vedellä oikeita naruja. Eli ei se loppujen lopuksi olekaan niin helppoa.

Minut saa lisätä meseen jos haluaa, minulle saa tulla ehdottelemaan ihan kaikenlaisia pelejä, kaikenlaisia ideoita ja suunnitelmia. Sanon vielä, että innostun hirveän helposti ja nopeasti, että jos vaan on mielessä joku kiva peli-idea tms., niin täältä päin saa melkein poikkeuksetta innokkaan mukaantulijan.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mere
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Pelaajien esittelyt-
Siirry: