Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sever

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Sever Empty
ViestiAihe: Sever   Sever EmptyTo 9 Loka 2008 - 20:43

- Only one way takes to victory -

Nick → Sever, aikaisemmin Jyra
Oikea nimi→ Kristiina
Sukupuoli → Se kaunihimpi
Syntynyt → 12. marraskuuta 1992
Asuinalue → Uusimaa
MSN → sever-san[at]hotmail[dot]com

- Kuka, mitä, häh? -

Henkilönä?
Hiljainen pieni eläin, joka jättäytyy usein varjoihin, mutta kaikin puolin haluaa tutustua ihmisiin ja luoda uusia kaverisuhteita – tämä onkin suuresti ristiriidassa sen kanssa, että useimmiten ujostelen enemmän tai vähemmän. Pessimistinen luonteenpiirre on hallinnut mieltäni nämä kaikki vuodet – maailma ajatellaan toisinaan turhankin synkkänä, mutta hymyn saa helposti nousemaan kasvoille. Huumorintajua löytynee myös, joskin olen itse huono vitsailemaan mutta eihän se ymmärtämistä vaikeuta – toivottavasti? Rakastan yksin, ihan rauhassa, olemista mutta seurakin kelpaa – parhaiden ystävien kanssa saa aikaan vaikka minkälaista, erittäin tyhmääkin, jutunjuurta mille saatetaan nauraa seuraavat viisi vuotta.
Ystävänä koen olevani lojaali ja mielestäni ihmiset saavat elää elämänsä miten haluavat. Yritän parhaani mukaan tukea ystäviäni jos he vain apua tarvitsevat. Huono lohduttaja – kyllä, mutta hyvä kuuntelija.
Äkkipikaisuutta on oleva ilmassa, ja huonoina päivinä tulistun varsin helposti. Ajan itselleni tärkeitä asioita jonkinlaisella tahdilla eteenpäin – olen joissakin asioissa hyvinkin jyrkkä mielipiteissäni mutta kuitenkin yleensä joustava (ja mielipiteitä minulla on – se vain on eri asia tuonko niitä koskaan esille). Herkänpuoleisena ihmisenä en myöskään ala tahallani haastamaan riitaa, siitä kun ei kuitenkaan seuraa muuta kuin pahaa mieltä.

Ulkoisesti olen ihan tavallisen näköinen. Vaaleanruskeat/maantienharmaat hiukset, jotka tuossa taannoin leikattiin radikaalisti lyhkäisiksi ja pisimmät haituvat yltävätkin leukaan asti. Kasvoiltani ehkä hivenen pyöreä ja silmät omaavat sinivihreän sävyn. Pituutta on kertynyt huimat 159 cm ja muutenkin olen sopusuhtainen.
Vaatetukseen kuuluvat tavalliset pillifarkut, kesäisin ylikäytän toppeja ja talvisin sitten pitkiä paitoja unohtamatta huppareita (tai villatakkeja). Jaloissa pyörii lenkkarit tai vaelluskengät.

- Parempi onni ensi kerralla? -

Mistä se pitää?
→ Nukkuminen.
Ah, mikä autuus kun saa päivän jälkeen ummistaa silmät ja nukahtaa~
→ Manga/anime.
On tullut luettua mangaa enemmän ja vähemmän ja animeakin katsottu. Suosikkeja on paljon, mutta mangasta ehkä päälimmäinen on Fullmetal Alchemist ja animesta mm. Serial Experiments Lain, Naruto, FMA, Loveless yms.
→ Musiikki.
Yep. Laidasta laitaan (eniten kuitenkin rockia), hiphoppia lukuunottamatta. J-rock on myös alkanut saada enemmän sijaa kuunnelluimpien listassani. Kuunnelluimmat ovat: Sonata Arctica, Stratovarius, Nightwish, Sabaton, soundtrackit yms.
→ Eläimistä.
Niitä on ollut elämän varrella enemmän ja vähemmän. Tällä hetkellä kaksi tavallista maatiaiskissaa, kaksi kania ja yksi koira (Welsh Corgi Cardigan) sekä shetlanninponi joka asustelee vuokratallilla. Ponin kanssa tulee kärryilyä harrastettua.
→ Roolipelaus.
2006 vuodesta lähtien pelannut. Tällä hetkellä hahmoja on 6 kappaletta ja paikat jossa pelaan ovat: Ganoa RPG, Insomnia, Abessia ja Fenyan. Kategorioista suosin eniten fantasiaa.
→ Videopelit.
Jup. Sitä tulee vietettyä illat pleikkarin ääressä pelaten mm. Sonicia, Kingdom Heartsia, Final Fantasya tms.
→ Tietysti ystävät ja tuttavat<3
+ moni muu asia. Listasta tulisi tuhottoman pitkä jos alkaisin kaikista jotain kertomaan.

- Jag talar inte svenska! -

Nippelitietoa:
→ Se pelkää ahtaita ja korkeita paikkoja.
→ On nimennyt koneensa Rotaksi.
→ Lempivärit mm. oranssi, harmaa, ruskea + kaikki maanläheiset sävyt.
→ Huomannut kaikkien roolipelihahmojensa muistuttavan vähintään etäisesti toisiaan.
→ Pitää syksystä.
→ Huonoin aine koulussa matematiikka ja englanti.
→ yms.

- ... heh heh, olipa hauskaa -

Testejä:

Sever Vaan
Which Final Fantasy Character Are You?
Final Fantasy 12


Sever Reno
Which Final Fantasy Character Are You?
Final Fantasy 7

- ...varför? -
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
 
Sever
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sever somewhere

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Pelaajien esittelyt-
Siirry: