Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Arya - the weirdo

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Arya - the weirdo Empty
ViestiAihe: Arya - the weirdo   Arya - the weirdo EmptyTo 16 Loka 2008 - 21:05

Nimimerkkeinäni käytän läihnnä Aryaa. Myös joskus vuonna nakki nähty Shadowdancerina ja deviantArtissa... No, sit nickkiä en kerro.
Ikäni on 14 vuotta, eli 1994 olen syntynyt.
Sähköpostiosoitteeni onpi arya_94@luukku.com - minulle saa lähettää sähkäriä .D
Asun tällä hetkellä Helsingissä, Munkkiniemessä
Olen Nainen jos alkaa askarruttaa xD
Oikeaa nimeäni en kerro xD

Roolipelaushistoriani on aika suppea. Lyrathissa pelaan ja nyt kait sitten täällä. Aleksandria RPG:hen olen pyrkimässä heti kun kyseinen roolipeli aukeaa uusille pelaajille. Juuri lopetin Mytology of Valhallassa, mutta se roolipeli lopettikin niin siellä en enää pelaa. Kavereiden kanssa ja muuten on noin kaksi vuotta tullut pelattua.

Arya on 14-vuotias Helsinkiläinen - se outo rokkia kuunteleva kaveri matikkaluokalta xD Olen luonteeltani... Aika outo. Nauran paljon. Siis ihan kamalan paljon xD Mä myönnän sen nyt. Tyhmimmillekin jutuille pitää nauraa niiden tyhmyyden takia ja hiljaisuus pitää rikkoa aina nauramalla yksin jollekin ihan järjettömälle jutulle. En ole hyvä koulussa. Ja angstaan tosi paljon. Itken usein itseni uneen kun elämä tuntuu olevan jostain niin syvältä. Vaikka se ei varmaan olekaan niin syvältä kun luulen sen olevan. En ole se luokan suosituin jolla on paljon kavereita vaan se jota suurin osa vihaa. Piiloudun musiikin taakse yksin miettimään asioita. Olen se kummajainen josta kukaan ei pidä. Mutta ei sille kai paljoa mitään voi.

Piirrän paljon. Ihan kamalan paljon. Verisiä, angstisia piirroksia johon puran kaikki tunteeni. Ilosia kuvia on hankala piirtää. En vaan ole kovin sellanen ihminen. Koripalloa tulee kyllä harrastettua, mutta koko joukkueeni ja valmentajanikin tuntuu vaan vihaavan mua joka treeneissä enemmän. Mutta ehkä tää kaikki on vaan mun päässä. No, olen ihan hyvä soittamaan pianoa. Lauluääntä minulla ei ole nimeksikään .D Ahmin kirjoja pahimmillaan muutaman sadan sivun kirjan kahteen päivään.

Ary Pitää:
~Roolipelaamisesta
~Piirtämisestä
~Dataamisesta
~Koripallon peluusta
~Kirjoista
~Twilight-sarjasta
~Elokuvista
~Kavereistaan
~Huoneistaan
~Pianon soitosta
~Musan kuuntelusta
~Yleisestä sekoilemisesta
~ Hauskanpidosta
~ Mustasta
~ Rokista

Ary inhoaa:
~Pissiksiä
~Perhettään
~Elämäänsä
~Poppia
~Musiikin opettajaansa >'D
~Palohymiöitä
~Läskejä
~Sohvaperunoita
~Peeloja

Yleisiä sitaatteja:
~Even maniacs can cry~
Is there a hero for everyone?
~Lost in a world that doesn't care~
Tired of smiling when no one cares
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Arya - the weirdo
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Pelaajien esittelyt-
Siirry: