Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hölpötystä

Siirry alas 
+5
characon
Miss
Sever
Sätkynukke
Jonayla
9 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Hölpötystä   Hölpötystä EmptySu 26 Loka 2008 - 15:48

On viimeinkin aika korjata Ganoan järkyttävä puute... Täällähän ei ole töpöä vapaalle jutustelulle! Sana on siis vapaa, kunhan pysytään järjen rajoissa ja siistissä ja ymmärrettävässä kielessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptySu 26 Loka 2008 - 23:04

Mmm, tällaista töpöä tulikin jo kaipailtua~

Uh, tuo syysmyrskyksikin naljailtu ilma osasi olla kamala, kun sinne itse joutui kävelemään. Kyllä täällä ikkunan takana mieluummin sitä seurasi, vaikka tosin ehjien kenkien kanssa olisi ehkä ollut sitemmin riemukkaampaa talsia bussipysäkiltä kotiin. Mites muualla Suomessa ? Oliko Helsinki mukamas niitä ainoita paikkoja, jossa tuuli riepotteli roskiksia pois paikaltaa (mm. meidän pihallamme) ja sade piiskasi ulkokynttilät sammuksiin ?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyMa 27 Loka 2008 - 8:58

Noniin, jos miekin tänne ennen kouluunlähtöä piipahdan n___n

Tosiaan, kyllä se täälläkin päin riepotteli aika pahasti oksia ja muita irtoesineitä pois omilta sijoiltaan ja välillä kyllä tuntui että katto lähtöö pään päältä, kun asustelen täällä ylimmässä kerroksessa. Sadettakin tuppasi tulemaan taivaan täydeltä koko päivän aamusta iltaan. Nyt sentään näyttää vähän aurinkoisemmalta, mukavaa, ei tarvihte kamalassa tuulessa ja sateessa kävellä kouluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyMa 27 Loka 2008 - 19:21

On siitä näköjään jotain hyötyä että asuu täällä kaukana... : D Kyllähän täälläkin tuuli ja satoi eilen, mutta mitenkään kovin kamala keli ei ollut, ainakaan sillä puutteellisella huomioinnilla mitä meikäläiseltä ulkomaailmalle liikeni. Sähköt katkesi kyllä joskus toissayönä, mutta siitä ei onneksi ollut mitään haittaa kun olivat jo ihan kunnossa aamusta. Märkää ja tuulistahan tuolla oli vielä tänäänkin, mutta mantsantunnilla ikkunasta sai ihailla jopa auringonpaistettakin. Siellä kun "opettamassa" oli mistään mitään tietämätön sijainen niin oli hyvin aikaa katsella ulos. -__- Mutta käytinpähän senkin ajan sitten hyödyksi raapustelemalla omiani. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyMa 27 Loka 2008 - 21:20

Kappas, kappas. Näitä taitamattomia sijaisia näyttää sikiävän joka tuutista. Meilläkin oli psykologiassa joku nuori kloppi, joka sönkötti - en tiedä, että oliko kyse jännittämisestä vai mistä kiikasti, mutta toisinaan en saanut sanaakaan selvää. Lopulta herra sitten päätti pistää koko akkavaltaisen porukan tekemään tehtäviä, mutta minäkin käytin tuon ajan vain piirtämiseen ja kuiskutteluun vierustoverin kanssa, joka oli simahtamaisillaan.

Mmm, pääsimpä tänään kampaajallekkin, joka heitti minut kaiken kukkuraksi kotiovelle saakka. Nyt on mukavat musta-kulta-pinkki-punaiset hiukset päässä ja valmiina tuunaukseen, kun aamulla saan lakkapurkin ja kamman heilumaan~~
... Alunperinhän piti laittaa hiukset musta-violetti-sini-valkoisiksi, mutta tilaamani hiuslisäkkeet eivät olleet vielä tulleet. Seuraavalla kerralla sitten parempi onni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyTi 28 Loka 2008 - 20:52

Sinäkin parturoitavana : D Meikäläinenkin sai tänään istua parturin käsittelyssä, tosin eipä siinä mitään kovin kummoista tehty, kunhan leikattiin silmillä roikkuvat otsahiukset lyhyemmiksi ja muutenkin vaan tasailtiin. Kyytiä kotiovelle en kyllä saanut, parturi kun tuli ihan kotikäynnille, kätevää sinänsä. Mutta kuulostaa kyllä melkoisen hulppealta tuo väriyhdistelmä. ^^

Tutorit mokomat tulivat tänään puhumaan yo-kirjoituksista ja aloinkin jo tässä ressata kevään kirjoituksistani. Eihän niihin ole kuin melkein puoli vuotta aikaa... Kyllä tää turhista stressaaminen on taitolaji xD

Oli kyllä huvittavaa tänään kun köröteltiin linkissä ympäri korpia ja keli oli ihan okei, ei ainakaan satanut tai mitään. Mutta heti kun kotiin pääsin niin siinä kohdalla kyllä luonnollisesti satoi. Pitäisi varmaan pistää pystyyn joku sademetsä niin sais nuo sademahdollisuudet täysin hyödynnettyä. Mutta onneks ei sentään aamulla satanu kun linkkiä ootin, meinasin muuten vaan paleltua kun kuvittelin tarkenevani liian vähillä vaatteilla. Kyllä mie vielä joskus opin tän kelinmukaisen pukeutumisen...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Vieraili
Vierailija




Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 29 Loka 2008 - 14:16

Haih .D

Urhh. Meidän eilisestä harkkasalista alkoi tulla vesi katosta kun vuosi xD Oli se aika joo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 29 Loka 2008 - 15:37

Naah, mie pääsen kampaajalle vasta 15. päivä marraskuuta, ja tiedänkin jo minkälaiset näistä tuloo~ Lyhenevät aika rajulla tavalla, kyllä.

Jona, älähän nyt turhia stressaa, kyllä se siitä. Itse olen paraskin puhuja, kun stressaan itsekin välistä melkoisella tavalla, tosin tämä jakso on aika stressitön, mutta odotetaan sitten sitä koeviikkoa, niin...

Ja eilen oli kyllä erimukavaa, kun olin kävelemässä kouluun päin, ehkä olin poistunut 20 metriä pihaltamme, kun alkoi sataa kaatamalla vettä ja piti juosta takaisin hakemaan sateenvarjo. No, eiköhän se sitten kuitenkin lakannut satamasta hetken päästä, ja sitten aurinkokin jopa alkoi näyttäytyä. Kyllä ketutti, kun en sitten sitä mokomaa sateenvarjoa tarvinnutkaan sen koommin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 29 Loka 2008 - 20:13

Kylläpäs tuo sade tykkää nyt kaikkia kiusia... O.o Miulle se ei onneksi tehny muuta kuin kurasi housunlahkeet, tuo meidän piha kun on aina niin mukavaa kuravelliä märällä kelillä. -__-

Ehkä mie tässä joskus opin ettei kannata turhaan stressata tulevista... Siinä on mulle hyvä pitkän tähtäimen tavoite! : D Todella pitkän tähtäimen. Varsinkin kun yleensä stressaan mutten kuitenkaan tee mitään asian eteen, se viisain tapa. ^^''

Olin tänään kerrankin oikeassa paikassa oikeeseen aikaan : D Istuin hyppytunnilla kaverin kanssa meidän lukion oleskelutilassa, kun sinne tuli joku huoltomies täyttämään limsa-automaattia. Se sitten anto siinä joutessaan ihan yllättäen meille molemmille ilmaset limsat. Ilmaistuotehan on aina hyvä tuote! Pitää sitten vaan tästä lähtien asettua aina oikeeseen aikaan kytikselle siihen automaatin eteen : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Vieraili
Vierailija




Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 29 Loka 2008 - 20:20

Naah mäkin haluun ilmasta llimuu .D Meiän limuautomaatti on siellä niin alhaalla koulussa ettei kukaan jaksa mennä niin alas limua hakemaan saati kyttäämään ilmaista limua xD

Ah miäkin pääsen pian taas kampaajalle. Pitäs lyhyemmiks saada ja tuo pitkä otsis veket .D
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyPe 7 Marras 2008 - 18:07

Ah, mikä autuus... Koeviikko on miun osaltani ohi ja maanantaikin on miulla vapaata. Koulua ei tartte aatella hetken vertaa ennen kuin vasta tiistaina. ^_____^ Ehdin ehkä vastailla pelauksiinkin tässä välillä. : D
Eikä puhuta siitä millanen jakso miulla sitten alkaa. -__-'

Nyt vois viimeinkin olla ainakin pari päivää aikaa vastailla peleihinkin ja vain olla ja öllötellä... Eikä tartte mennä ulos kylmään linkkiä oottamaan. -__- En varsinaisesti ole talvi-ihmisiä, eikä nuo pakkaset kyllä muutenkaan innosta. Täällä kun oli eilen aamulla 6 astetta miinuksen puolella, vallan riittävästi jo tuokin, vaikkei nyt mitenkään mahdottomasti olekaan. Mutta oikeestaan vois kyllä jatkua tällasetkin kelit, jonkin verran pakkasta eikä lunta, niin ei tulis inhottavan loskasta.

Hirveät sepustukset jostain säästä... Miten monipuoliset puheenaiheet miulla onkaan.

Ensi jaksossa meikällä alkaa sitten vanhojentanssikurssikin... Pitäis oppia tanssimaan ja ennen kaikkia olemaan vietävänä, siitä tulee haasteellista. xD Ehkäpä olen liian itsepäinen. ^^'

Kiitos kavereiden joulupuheiden oon kerrankin ostellu joululahjoja ajoissa, todellinen saavutus. Tänäänkin löysin tarjouksesta yhdelle kaverille kirjan. Olin myös tosi ajoissa liikkeellä ja kysyin samaisesta kaupasta kesätöitä, ei kovin lupaavalta vaikuttanut ainakaan vielä. Mutta kysyinpähän ainakin : D

Ja mistä lähtien mie oon tällaisia romaaneja ruvennu selittämään O.o Noh, ainakin on ajankulua xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyPe 7 Marras 2008 - 21:10

Huomenna on aamuinen herätys, että täytyy mennä kohta nukkumaan. Toivottavasti ketkä asuvat Helsingissä nähdään Elma messuilla. Itse olen töissä Elma messuilla. Jee. Muuten jännityksenä odotan minkalainen se tulisi olemaan.
Minulla sen sijaa alkaa kohta koe viikko, enkä odota innolla vaikka olisi kaksi koetta, mutta rästissä olisi kolme koetta mitä tehdä ensikuun alussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 35
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyLa 8 Marras 2008 - 13:09

Jonayla, tuttu juttu minullekin tuo vanhojentanssihölmöily. En osallistunut, mutta liikuntatunneilla oli harjoitukset. Piti viedä neljällä askeleella ympäri, jätkä pyöritti kuudellatoista, niin tempaisin sen ympäri kahdella. XD No joo. Muistan vain, että sillä hujopilla oli kova rintakehä... Sarjassamme "mielenkiintoiset muistelot".

Pitäisiköhän sitä alkaa kehitellä toista hahmoa, vaikka vielä ei taida olla kaksi viikkoa kulunut... Vai miten se nyt olikaan täällä se aikaraja, jossain on tietty viestimäärä (250 viestiä ennen uuden hahmon luontia on mielestäni jo naurettavaa) ja toisaalla taas aikaraja. Vaan mikäs sitä estää suunnittelemasta! Hmm, kun vain keksisi, millaisen hahmon tekisi, Shii on oikeastaan aika kiva jo yksinään.

Salamurhaaja olisi myös namskis, kun omassa roolipelissäni se otti ja kuoli. *naur*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyLa 8 Marras 2008 - 15:07

Elma-messuille minä laiskimus en viitsi raahautua. Vietän viikonloppuni muuten vain lenkkeillen koiran kanssa, tallilla ja juurtumalla koneelle.

Minua kyllä himoitti tavallaan osallistua vanhojen tansseihin, muttamutta - se ainanen mutta. Eipä tätä tyttöä ole luotu tanssimaan ja jos opin pyörähtelemään kuten pitää, niin ehdottomasti vien pariani, eikä hän minua. Joskus neljännellä luokalla oli Finlandia talolla tanssiaiset, johon oli pakko osallistua.. Muistan vain, että onnistuin kaatumaan jo jäisellä pihalla pyrstölleni ja päästämään pitkät vikinät - se siitä SN:n urhoollisesta tanssijan urasta, kröhöm.

Täältäkin päin olisi tulossa toista hahmoa, mutta vasta pitkän aikavälin jälkeen. Hekate ajaa tehtäväänsä oikein hyvin ilman seuraa. Vanhahko kuva ja tiedot on jo suunniteltu valmiiksi opiskelijajätkälleni, vaan enää pieni loppusilaus riittää ja into uudella hahmolla pelaamiseen.
Salamurhaajat ovat aina mielenkiintoisia, itselläni on tosin vain ollut merirosvoja, pettureita, varkaita ja välittäjiä. Nykyään yritän tehdä hahmoilleni mahdollisimman mielenkiintoiset ammatit muuten vain - onhan sekin tärkeä osa pelaamista~~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyLa 8 Marras 2008 - 19:20

Naaf, pääsinpäs vihdoinkin koneelle, tosin mese kerpele ei toimine. Ja huomenna sitten pitäisi jossakin vaiheessa pakertaa muutamaa koulutyötä, joiden tekemistä olen hieman laiminlyönyt tähän asti ja niiden kuitenkin pitäisi olla tiistaina valmiit. No, olenhan "ahkera" oppilas.

Minulla nuo vanhojen tanssit ovat sitten vasta seuraavana vuonna, ja luulen että minunkaan tanssitaitoni eivät mitkään kovin hemaisevat ole. Milloinkahan olen viimeksi tanssinut mitään, ala-asteella? Taidanpa mie sitten ihan suosiolla jättää moiset väliin, ja antaa niiden henkilöiden hoitaa homma, jotka osaavat xD

Salamurhaajat, jei! Minulla niitä on ollut muutamiakin kappaleita. Heillä on, kuten myös muilla lainsuojattomilla on mukava pelata, mutta nyt olen koittanut hieman ottaa hahmoilleni laillistakin ammatintynkää. Kaksi hahmoa tänne Ganoaankin jo siunaantunut ja niissä riittäkin itselleni kyllä mielenkiintoa n____n

Ja sitten täksi päiväksi piti taas tulla tälläinen inhottava sadekeli, mur. Oli muutaman päivänä ihanaa mennä kouluun ja tallille, kun oli pikkuinen pakkanen ja maa oli kohmeessa, eikä sellaista märkää. On sitä kuitenkin kivempi liikuttaa poniakin, kun on hieman kuivempaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyMa 10 Marras 2008 - 14:45

Characon, kaksi viikkoahan se aikaraja täällä oli. En mitään viestimäärää laittanut kun siitä seuraa turhan helposti spammausta. -__-

Meillä oli yläasteella liikassa jonkin verran paritansseja, joten kyllä sitä nyt pientä pohjaa sille tanssimiselle onneksi on. Askeleet uskoisin ainakin oppivani, mutta sitten se kaikki muu... Noh, onhan miulla tässä se 2 kk ainakin aikaa vielä stressata, ehkä yritän vielä pitää sen aisoissa.

Älkäämme puhuko uusista hahmoista, saan liikaa virikkeitä xD Miulla pyörii ainakin kolmen hahmon ideat enemmän tai vähemmän sekaisin päässäni, mutta kun pitäis vähän rajoittaa tätä ennen kuin haalin niitä hahmoja taas aivan liikaa. Kyllähän nuo nykyisetkin herraseni erittäin mielenkiintoisia ovat, mutta kun tahtois lisää... Kohta oon varmaan taas kuolemassa 9 hahmon ja 15 pelin kanssa -__-''

Oli kyllä lähes "miellyttävää" tänään kun on ihan märkää ja vetelää ja kävin sitten äidin ja koiran kanssa lenkillä tuolla pitkin metsäautoteitä (maalla kun asun). Kengät ja jalat aivan märät, onneksi en sentään ehtiny kaatua lätäkköihin tai tehdä mitään muutakaan lahjakasta. Loppuis tuo vedentulo jo ihan kunnolla, niin ankean harmaatakin tuolla taas. -__- Mutta huomasin kyllä isohkon koiran erittäin hyödylliseks ylämäkeen mentäessä, sain siitä mukavasti vetoapua : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyMa 10 Marras 2008 - 16:46

Elma messuilla oli todella kivaa. Hirveä pelottava paikka Helsingin messupaikka aamusta ja illasta. Ammusta ainakin oli hirveän tuntuista kävellä ympäri kuollutta messu paikkaa. Mitenköhän vartija selviää yksin sielä ollessaan. Yksin en voisi jäädä yön vuoroon. Liiajan mielukuvituksellinen mieli ala minulla on kylläkin. Eikä sitä koskaan tiedä milloinne Zobit voivat hyökätä sinne ja muulloin.

Tänään oli mahtava ajokeli. Kylmä tuuli oli ärsyttävää, kun näpit jäätyivät aika nopeatsi paikoilleen. Mennin ihnalla Sanni nimisella hevosella. Uutta opittu valjaista, että on potku remmin. Hirveän vaikea pistää omasta mielestäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 35
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyMa 10 Marras 2008 - 22:27

Hihi. Tulkaapas ihastelemaan Garmeaa. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 12 Marras 2008 - 9:52

Onneksi olkoon Sever. Yksi vuosi on kertynyt lisää ikä kaarellesi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 12 Marras 2008 - 15:48

Ah, ja tänään sentään hieman kuivempi päivä, kuin mitä nyt vähään aikaan onkaan ollut. Ei tarvinnut lampsia ympäri koulua märissä kengissä. Ja oli tänään taas hyvin tylsistyttävä päivä, ussan kaksari ja siinäkin niin hehkeä opettaja. Noh, onneksi taas yksi keskiviikko takana xD Tosin sitten pukkaa koeviikkoa jälleen. Ja apua, joulukin tulossa ja meikä alkaa varmaan taas kohtapuolin stressaamaan joululahjojen ostosta xD

Mutta Garmeahan vaikutti mielenkiintoiselta hahmolta n___n Uteliaana persoonana olin heti lukemassa hänen tietojaan.

Miss, kiitoksia sinulle onnitteluista <3


Viimeinen muokkaaja, Sever pvm Ke 12 Marras 2008 - 16:51, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 35
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 12 Marras 2008 - 16:30

Niinpä joo. Onnea, Sever, ja kiitoksia. ^^ Garmea oli huomattavasti hauskempi luoda kuin Shii, jostain kumman syystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 12 Marras 2008 - 18:23

Oikein paljon onnea Severille <3 myöskin miun puolestani ^^

Yllättävän tapahtumarikas päivä oli tänään.
Kesken matematiikan kaksoistunnin pidettiin paloharjoitus, oli ihan pikkusen kylmä kun 3/4-hihaisella paidalla tuolla ulkona hilluin. Mutta eihän sitä pidä valittaa jos opiskeluun pieni katkos tulee : D
Myöhemmin päivällä koko lukio kävi katsomassa Raja 1918 -elokuvan, joka itseeni ei kyllä niin kovasti iskenyt. Kyllähän siinä ideaakin oli, mutta se peittyi turhan hyvin tappamisen alle. Sotaelokuvastahan kyse oli, ettei sinänsä mikään ihme. Suomalainen leffa, joka kertoi Suomen itsenäistymisen jälkeisistä ajoista.
Kahdesta neljään oli sitten ensimmäiset vanhojen tanssien harjoitukset, ei tanssittu vielä omien pariemme kanssa. Mukana oli myös muutamia belgialaisia, jotka on meidän koululla vieraana tän viikon, ja päädyin sitten tanssimaan kahden sikäläisen tytön kanssa (tyttöjä oli enemmän kuin poikia niin tuli tyttöpareja). Oli kyllä omat kommervenkkinsä siinä kun piti yrittää englanniks kääntää niitä suomenkielisiä ohjeita, joita opettajat anto. : D
Nyt kyllä väsyttää kun oli sen verran pitkä päivä koulussa... Taidankin suosiolla laiskotella loppupäivän, mitä sitä nyt on jäljellä : D

Ja niin tosiaan, piti hehkuttaa, satuin ihan sattumalta löytämään Fruits Basketin neljällä eurolla kaupasta eilen. ^^ Oon sitä animea kattonu niin pitihän nyt sitten se mangakin ostaa, nyt vain odottamaan jatkoa ^^ Ovela neljän euron tutustumistarjous, joka jo koukutti meikän xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 12 Marras 2008 - 19:37

Toistamiset onnittelut minultakin Severille~~<3

Täällä päässä on tänään tullut taas liikuttua yli tarpeen.. en ole oikein ehtinyt tehdä mitään muuta, kuin kävellä, kävellä ja kävellä, että myös piirtää Kurjakurki nimellä sonnustamani albiinodemonin sivuprofiilin. Taas olisi skannerille käyttöä, mutta en sen ostamiseksi saa oikein kortea kekoon.. lusmu olen u__u.
Oma opiskelijapoikani näyttää siirtyvän vasta kolmanneksi hahmokseni täällä, jos nyt edes sitä toista saisin pelikentille. Tällainen idiootti säheltäjä sopii huumorintajuiseen kirjoitustyylini paremmin, kuin vakava Hekate, mutta kyllä neidilläkin alkaa parempaa tekstiä jossain vaiheessa luontumaan toivon mukaan.

Mmm, minä jo totesinkin, että herra Garmea on hieno hahmo~. Vaikka kyllä Shiissä on jotain minua enemmän miellyttävää kuitenkin o__o.

Hoo, onnea sinullekkin Jonyala \o/. Tutustumistarjoukset ovat aika velmuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyKe 12 Marras 2008 - 21:18

Kiitokset teillekin onnitteluista n___n <3

Meilläkin pitäisi olla piakkoin joku paloharjoitus, ainakin siitä ollaan puhuttu, mutta aikaahan meille oppilaille ei tietenkään sanota, eihän se muuten olisi niin todenmukaista xD Mutta ruotsinopettaja meille kyllä selitti kaikkea, että "jos joskus sattuisi tapahtumaan jotakin", niin tiedetään että mistä mennään ulos ja päläpälä.. Sai kuunnella sitäkin ainakin vartin verran. No, pitäisihän se toki ajatella siltä kannalta että hyvä kun asiaa ollaan ajateltu.

Mukavaa kun neljällä eurolla saa noinkin hyvän mangasarjan tutustumistarjouksen xD Täällä päin maailmaa ei myydä kaupoissa kun FMA'ta ja jotakin Dragon Ball'sia, sun muita. Fruits Basket olisi kyllä ihan mukava tuolla hyllyssä, ja olenhan sitä ystävältäni lainannutkin jonkun verran, kunnes hän vaihtoi asuinpaikkaa n___n

Huoh, minulla tuossa olisi vielä toiseen ropeen pelejä vastattavana, onneksi nyt sain tänne kaikkiin vastattua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Vieraili
Vierailija




Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä EmptyLa 15 Marras 2008 - 14:07

Myöhäiset onnittelut Aryaltakin <33 Anteeksi, en ole tänne aikoihin päässyt, niin jummaan ;----; Mut onee <33

Meil on ens viikolla paritansseja. En tosiaan ole kovin innokas. Ku ei saada valita pareja niin se on tuskaa enkä tykkää ollenkaan >'D
Eilenkin lähettiin pimeään iltaan ja kylmään sateeseen kahdeksan aikaan juoksemaan lenkkiä harkois. Ehkä tulen kipeäksi ni ei tartte mennä tanssimaan 8D

Anteeksipyynnöt Jonalle, taitaa mennä taas pari päivää ennen kuin saan vastattuu. Pitäää tästäkin mennä läksyj lukemaan yms >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hölpötystä Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hölpötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 7Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Papupata porisee-
Siirry: