Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sibbystä siis

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sibby

Sibby


Nainen
Vesimies Käärme
Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 35

Sibbystä siis Empty
ViestiAihe: Sibbystä siis   Sibbystä siis EmptySu 18 Tammi 2009 - 22:50

Nimi: Tiina
Netissä: Sibby ja Zenja
Ikä: Toistaiseksi 19
Tavataan: Keski-Suomessa, Jämsässä, sekä monessa eri roolipelissä

Elikkäs. Olen kotoisin Keski-Suomesta, asun käytännössä metsän keskellä, lähin naapurikin asuu metsän ja peltojen takana. Kaikenlaisia pöllöjä ja ilveksiä liikkuu meidän mäellä, joten hyvin turvallista seutua ainakin meidän kissoille.
Täällä olen siis elänyt koko ikäni, ainakin virallisesti, vaikka yhteensä kuutisen vuotta olen koulun takia elänyt viikot muualla.

Helmikuun 17 päivä tulen taas vuoden vanhemmaksi, täytän hurjat 20 vuotta. Tässä vuosien aikana on ehtinyt tulla harrastettua jos jonkin laista. Ainakin lukemista, kirjoittamista, ropettamista, sekä itämaista tanssia. Eli osaan eräänlaisen koreografian Tarkanin Simarik -kappaleeseen... En kyllä aio sitä tanssia kenenkään nähden, joten ei siitä sen enempää.

Lukemisista voisin sanoa sen verran, että ala-asteella tuli luettua vain ja ainoastaan Nummelan ponitalli kirjoja. Ja luinhan vähän muutakin. Mutta kyllä ne Kikan ja Repen seikkailut oli aina ihan ykkösiä! Yläasteella sitten siirryin fantasiakirjallisuuden pariin. Tai no, lähinnä Tarun Sormusten Herrasta pariin. Se onkin lempikirjani ja olen lukenut sen ehkä viisi kertaa. Toki muukin fantasia kiinnostaa ja juuri noiden kirjojen takia olenkin innostunut kirjoittamaan tarinoita, jotka tapahtuvat itse keksimissäni maailmoissa. Ja tietysti se on johdattanut minut ihanien fantasia aiheisten roolipelien pariin.

Taidan pelata enemmän kuin olisi terveellistä. Olen turhan monessa roolipelissä jäsenenä ja peräti ylläpidän kahta eri peliä. En edes tajua miten aikaa riittää moiseen touhuun.
Tällä hetkellä siis toimin Dryidinin ja Lerdionin ylläpitäjänä, niiden lisäksi pelaan TSH - the gamessa, Birch Collegessa, St. Raven's Schoolissa, Amalthaeas Ascendancessa, sekä nyt täällä. Hetken ylläpidin myös Meryniaa, mutta se ei sitten valmiina enää kiinnostanut minua lainkaan. Ja olimmekin siskoni kanssa ainoat jäsenet kyseisessä paikassa.

Ja netissä minut tavataan lähinnä Sibbynä tai Zenjana. Joskus olen harkinnut käyttäväni tiutua tai jotain muuta nimeeni viittaavaa, mutta se on sitten vaikuttanut niin tylsältä. Siksi siis käytän tarinoideni hahmojen nimiä. Eli jos jonakin päivänä luette kirjan joka kertoo Sibbystä tai Zenjasta, kirjoittaja on mitä todennäköisimmin minä. Niin, ja melkein kaikki hahmojeni nimet ovat myös noista yhä keskeneräisistä tarinoista.

Inhoan:
- ötököitä
- kauhuleffoja
- maksalaatikkoa
- autolla ajamista
- sitä kun nykyään kaikki on niin teknistä ja pakollista
- kipua
- pallopelejä, erityisesti kori- ja lentopalloa

Tykkään:
- roolipelaamisesta
- kirjoittamisesta
- perheestä
- luonnosta
- Jane Austenin romaaneista
- mehujäästä
- kesästä
- laiskottelusta
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/dryidin
 
Sibbystä siis
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Pelaajien esittelyt-
Siirry: