Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hölpötystä

Siirry alas 
+5
characon
Miss
Sever
Sätkynukke
Jonayla
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyLa 15 Marras 2008 - 18:45

Ne haluat myydä halvalla, että alat keräillä sitä manga sarjaa. Eikö Narutokin ollut tutustumis pakettina ykköspokkari.
Ai että, ei saisi tehdä koulun tehtäviä. Nyt ihastui täysin sokerioravaan, vaikka yö eläjä. Spöys on varmaakin vetää liijan paljon. Pitäisi vain hankia oma asunto. Mihinkä ei ole varaa.
Muuten ensiviikolla olen epäaktiivinen, kun alkaa koe viikko ja on talli viikko. Koulun talli on hyvin rankka mesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
Vieraili
Vierailija




Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTi 25 Marras 2008 - 20:15

Hahaha, minäpäs olenkin ollut tällainen laiska kakka, näin kauniisti sanottuna.
En vain tiiä miksi olen jotenkin kiertänyt ja kaartanut tätä paikkaa D: Okei, teen sitä aika monelle ropelle. Olen vähän outo. Nautin ihan tavattomasti roolimisesta, etenkin kun pääsen vauhtiin olen ihan "Äääh, miksi se ei jo vastaa" Nytkin on melkein koko ajan tullut kytättyä kolmea foorumia samaan aikaan ja odottanut, että joku sieltä tulisi laittamaan viestiä. Mutta sitten sen jälkeen jumitan ite sen 3 viikkoa...' Kaartaa sellaisia asioita joita olis ns. pakko tehdä.

No joo, jospa minä yritän ryhdistäytyä ja teen vaikka läksyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 26 Marras 2008 - 18:35

Tuttu tunne Sassa, tuttu tunne xD Toisten pelauksia kyllä tahtoo aina lukea, mutta jotenkin niiden omien kirjoittaminen on olevinaan niin vaikeaa ja työn takana, vaikka toisaalta kirjoittaisi niin mielellään. : D Ei ehkä pitäisi ajatella sitä kirjoittamista millään tavalla pakollisena puuhana xD

Nyäärh, taas laiskottaa ja väsyttää... -__- Oli mukavasti kahdeksan tunnin koulupäivä, kun oli vanhojen tanssien harjoituksia taas. Pystyin sentään tanssimaan niillä kengillä jotka meinasin sitten laittaa : D Enkä ees tallonu kenenkään varpaille, tai en ainakaan huomannu xD

Niin ja muuten, jos joku on ihmetellyt tuota Capone\-tunnusta uusimpana käyttäjänä, niin älkää välittäkö siitä. Se on joku ihme haamutunnus o.o Kaipa se siitä katoaa ajan kanssa.

Enkä oo ees yhtään tajunnu että nythän on enää alle kuukaus jouluun O.O Se yllättää joka vuosi. Lahjojakin pitäis vielä ostella... En osaa ikinä iloita joulun lähestymisestä, stressaan vaan lahjojen ostamista kunnes viimein saan senkin tehtyä xD

Tulipas randomia aiheesta toiseen hyppelyä O.o Sen siitä saa kun on ollut aivot off-asennossa koko päivän...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTo 27 Marras 2008 - 10:56

Ah, ja meikäläisen lukupäivä. Että on ihanaa kun ei kouluun tarvihte mennä tänään, mutta huomenissa olisi jälleen viimeinen koe tämän jakson taholta. Uskonnon koe ja siihenkin tietenkin pitäisi lukea, mutta mutta... Ehkä sitten kun jaksan ja viitsin, laiska kun olen xD

Ja joulu<3 Pidän joulusta kyllä, mutta en kylläkään siitä jouluhössötyksestä mikä taas kohta mahtanee alkaa kaikkialla kaupoissa sun muualla. Ja niin ne lahjatkin vielä, huomenna pitäisi niitä mennä hieman katselemaan sitten saa nekin poies alta. Ja kyllä tuli heti joulu mieleen, kun lunta satoi (silloin jokunen aika sitten) ja sitten kun aamulla katsoi ikkunasta niin maa on valkea. Minä kun pidän talvesta, tai oikeastaan valkoisesta talvesta, viime talvi kun täällä etelässä oli hieman kurjahko. Pelkkää loskaa ja moskaa lähestulkoon koko ajan, mutta jos tästä joulusta tulisi sitten valkoinen.

...ja taas jotain ihme pälätystä meikäläisen osalta. Olen vielä tosin uninen, enkä ole syönytkään mitään. Jospa siis kirmailen etsimään ruokaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptySu 30 Marras 2008 - 12:12

Tuo Capone\-tunnus näyttää hyökänneen pariin muuhunkin foorumiin, mutta tuskin siitä tosiaan huolta kannattaa kantaa. Ainakaan haamuilullaan se ei ole toistaiseksi aiheuttanut viestien katoamista tai muuta vastaavaa.

Oops, minä en ole yhtään joulun ystävä, kun en talvestakaan tykkää - tai ainakin vain sanon niin aina. Olisihan sitä kuivaalunta mukava katsella ikkunan takaa ennemmin kuin tätä Helsingin silmää sörkkivää ruskea-vihreä-keltais-harmaata könttiympäristöä. Mutta niin joulu.. se tietää vain rahanmenoa.. tarvitsisin itse kaikki varani, mutta en henno olla ilahduttamasta läheisiäni pikkulahjoin. Olen kyllä yrittänyt joka vuoksi olla tekemättä piirtämieni korttien lisäksi muuta, mutta..

Minulla on liikaa hukka-aikaa -___-, olen tässä yrittänyt etsiä jotain kolmatta roolipelipaikkaa, mutta ei ole oikein mikään iskenyt. Tarvitsisin joko massasta pomppaavan fantasia- tai realismiropen, jossa ei käytetä oikeiden ihmisten kuvia ( - en ole koskaan osannut sietää sitä). Toisaalta olen kiinnostunutkin parista paikasta, mutta kompastuskiveksi käy epäaktiivisuus. Ei kellään olisi jotain ehdotuksia, hmm ?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptySu 30 Marras 2008 - 15:56

Sätkynukke, oma roolipelini alkaa hiljalleen päästä jaloilleen, vaikkei se mitenkään Ganoan tasoinen olekaan aktiivisuudessa. (Eikä kyllä muutenkaan, hah.) Pitäisi sillekin tehdä uusi foorumi, kerta Proboards saattaa poistaa ei-englanninkieliset foorumit varoituksetta, mutta kun pitää koodata ulkoasuun kokonaan uusi CSS-tiedosto. o_o Voisihan sitä julkaista sen sillä kamalalla oletusulkoasulla, mutta kun ei halua. Olisi kyllä hienoa saada oma foorumi tuohon domainille, mutta kun sekin teettää kamalasti työtä. Argh.

Joo, pitäisi kai jaksaa vastailla peleihin, mutta kun laiskottaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptySu 30 Marras 2008 - 20:09

characon, Ei vaikuta laisinkaan pahalta, oikeastaan olenkin jo sivusta seurannut roolipelisi elävöittymistä ihan liittymismielessä. Toisin kun muut ovat näyttäneet vieraskirjassa sanovan, että tekstiä on liikaa, niin olen taas kunnon vastarannan kiiski - juuri sopivastihan tuota on. Drowtit, Velhot ja Maagitkin jäivät kiinnostaan, kun sain mukavan asukokonaisuuden mieleeni (, kerrankin jotain hieman tyyriimpää verrattuna näihin.. rupsahtaneihin köyhällistöluukkeihini). Pidän siis nyt vakavemmin kyseisen roolipelisi mielessäni~~

Proboarsin foorumeista minulla on vastaavia kokemuksia, kun ne syödä mussuttavat kadoksiin nämä foorumit yht'äkkiseltään. Ja yyh.. oletusulkoasut ovat kansan murha T___T'', foorumi on minulle yleensä se, joka eniten ratkaisee liitynkö ropeen vai en.
Nuurh, mutta itse foorumin ja ulkoasujen tekeminen on mukavaa ja rentouttavaa puuhaa - tosin taitoni ovat ruosteessa ja koska koneellani ei ole enää vastaavia ohjelmia kuin ennen, niin en saa kuin raa'alla HTML'llä rupuisen puoleisia teoksia väännettyä.

Prah, pitäisi tästä piirtää, mutta pahuksen art-block onnistui iskemään. Kun tästä pääsisin, niin voisin saadakkin ne lupaamani artit Ganoaan joku päivä <'D. En vaan halua julkaista mitään, mihin en ole tyytyväinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 3 Joulu 2008 - 9:21

Hohhoijaa. Olipa fiksu päivä. Kävin istumassa koulussa tunnin ajan tentin takia, mutta siinä se. Nyt kai pitäisi alkaa kirjoitella esseetä "Keskiajan aseet" (voi kyllä XD), kun ei voi pelata WoW:iakaan, kun siinä on se viikottainen päivitys. Ärsyttävää. Mutta onhan tämä aika kai se aika, kun on vähiten pelaajia yleensä, keskellä viikkoa aamuyöstä aamupäivään. Silti, yhyy. Hyvä ajanviettotapa se kuitenkin on ja tekee mieli pelata aina silloin, kun on maksettua peliaikaa, että saa rahoilleen vastinetta.

Ja nyt kun tuli peleistä puhe, voisin teille paljastaa, että olen ollut vähän turhan kunnianhimoinen tuon oman pelini ykkösversion kanssa. Kouluvihkosta löytyi nimittäin suunnitelma siitä, miten Xbox-ohjaimeen laitettaisiin eri toiminnot eri nappeihin ja vipuihin! Kyllä, olen haaveillut kirjoittavani kirjan ja keksinyt siihen hahmot joskus kuusi vuotta takaperin (vaikka ne eivät olleetkaan vielä lähellekään nykyistä muotoa silloin), mutta peli omasta roolipelistä on jo hieman liikaa.

Ei siinä mitään, olisihan se kyllä hauska kuvitella vaikka pelaavansa Ganoa-peliä. Esimerkiksi Garmealla hahmokohtaiset tehtävät olisivat jonkun salamurhaaminen, Shiillä varasteleminen, kauppiailla oikeiden repliikkien valitseminen kauppasuhteen solmimiseksi jne. Tosin en kyllä keksi, miksi kukaan haluaisi pelata peliä, jossa pitää valita oikeat repliikit ja solmia liikesuhteita. Kai meitä ihmisiä on tarpeeksi moneksi innostumaan sellaisestakin. Tai sitten ne olisivat jotain alkutehtäviä, joista sitten saisi käyttöönsä coolit hahmot, kuten vaikka Garmean. (*köh, ei yhtään itserakasta, kröh*)

Minulla on liikaa aikaa. Kaipa minä tästä siirryn vastailemaan vielä Sätkyrääpälemussukalle, kun näköjään tätä tekstiä syntyy ihan silkasta paskasta hirveät määrät. Samalla, kun estän kissaa ryöväämästä mandariininviipaleita... Ja juon energiajuomaa pysyäkseni hereillä turhan lyhyiden yöunien jäljiltä, niitä kertyi jopa uljaat kaksi tuntia.

Haukotus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 3 Joulu 2008 - 16:32

Sen sijaan minulla alkaa koe viikko mikä kestää joululoman jälkeen, että joululomalla saa lukea kokeisiin. Onneksi on yksi koe ensi viikolla, mutta sen jälkeen tulee kolmet kokeet plus kotitehtävä ja päättötyö tekeminen. Enään kaksi tuntia video insinöörin kanssa ja minulla pitäisi olla päättö työ valmiina. Siitä pitäisi tulla kissapedoista sanomisen video muodossa.
Tänään sen sijaan minulla oli nelisen tuntia matematiikkiaa. Ai, että matikka on ruostunut. Vielä ei saanut käyttää laskintaa.Toivottavasti teillä ei ole näin kiirettä tidän opiskelu paikassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyMa 8 Joulu 2008 - 18:14

Sätkyrääpälemussukka.. tuo kyllä hakkaa kaikki muut aiemmat nimimuunnelmat mennen tullen x'D.

Koeviikko, koeviikko.. seuraava viikko. Pah, minä mitään taaskaan lue, vaan otan ilon irti parista ylimääräisestä vapaapäivästä ja lyhyemmistä päivistä. Onnenpotku, että mokoma meillä loppuu taasen ennen lomaa, niin saa olla "hyvin mielin" laiskottelemassa.

Uudenvuoden jälkeen ajattelin, että Ganoan ulkoasu voisi kokea uudistuksen - mitäs mieltä te olette ? Tämä nykyinen i-frame tökkii Mozilla Firefoxilla ja koska haluan antaa tälle roolipelille parhaan panokseni, niin.. tablea ja uusia koristekuvia kehiin. Värimaailman voisi pitää samallaisena, niin foorumiin ei tarvisisi kajota - turhaa mennä muokkailemaan mokomaa.

Muina tavoitteinani olisi nyt pääasiassa saada kunnialla ensimmäiset fan-artit esille ja luoda sivujuoneen kuuluva Puhuriääni valmiiksi, (kuvat tosin ovat valmiit, että sen puoleen). Toivon mukaan muutkin innostuvat edes jollain asteella Kohtalon kätyreistä, jotta nuokin voisivat "tyrannisoida" Ganoaa~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyMa 8 Joulu 2008 - 19:03

Koeviikko... nnnggh >_____< Meikälläkin mokoma iskee ensi viikolla, eikä kyllä yhden ainokaista vapaapäivää ole luvassa, vaikka onhan se sentään muuten rennompaa kuin normaali koulunkäynti. Mutta, mikä onni ja autuus, enää kymmenen herätystä ja pääsee taas nukkumaan univelkojaan pois! \o/ Jos siis muistais nukkuakin välillä xD

Ja hoo, pitäis kyllä meikäläisenkin saada Garun kuvausta päästäni näytölle asti ennen kuin unohdan puolet kaikesta, mitä sille oon aatellu xD Kummasti muuten meikäläiselle miehiä kertyny tähän mennessä hahmoiks, etukäteen oisin odottanu naisenemmistöä O_o Elämä on ihmeitä täynnä. Mutta toivottavasti saadaan vähän lihaa luiden päälle tuohonkin suunnitelmaan, niin järkevämpää pelailla tuolla papparaisellanikin : D

Mie kyllä Mozillani kanssa oon ollut tyytyväinen pääsivustonkin ulkkaan (kenties en vain ymmärrä, mistä jään paitsi xD), mutta tuskinpa uudistaminen ainakaan pahaa tekee, mukava vaan saada vähän uutta ilmettä ^___^ Mitään ideoita en kyllä ainakaan tähän hätään osaa antaa, jos niitä kaivataan : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyMa 8 Joulu 2008 - 19:25

Whii, en ole vielä pelannut ollenkaan, mutta olen jo ihan fiiliksissä kun lueskelen jotain teidän ylieshöpinöitä xp

Hassua muuten, meillä oli koeviikko jo pari viikkoa sitten ja kokeetkin ehdittiin jo saada takas. Mielummin tosin olisi yhäkin vielä viime jakso tai koeviikko, viime jakso oli nimittäin niin miellyttävän helppo... Nyt pitää taas herätä seitsemältä että ehtii ekoille tunneille. Unirytmi on lähiaikoina vähän keikahtanut niin aamulla ei millään jaksaisi nousta ylös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyMa 8 Joulu 2008 - 21:41

Jonayla-hyvä, et tosiaan tiedä mistä jäät paitsi oma muokkaamasi IE'n ja Mozillan käyttäjänä x'D. Sanotaanko, että Operan kanssa tuo ulkoasu näyttää olevan parhaimmillaan - ainakin omalla koneellani ja koulun kolmella eri näyttöisellä romukasalla. Idea minulla olisi jo seuraavaan ulkoasuun, kuvat vain puuttuvat. Pitää saada jokin suuri inspiraatiopyrähdys, jonka turvin tuherran jonkin töhryn tai sitten palkkaan ahkeria ja osaavia Ganoalaisia piirturiavukseni~~ ... ja lupaan päivittää sivujen uskonto-osion torstaihin mennessä...
No niin, mutta antaa tulla vain muiltakin mielipiteitä n__n.

Minulla tulee näemmä olemaan tasainen määrä miehiä ja naisia. Kaksi ja kaksi - viisi hahmoa otan yhteensä maximissaan, koska intoni ei riittäisi tasapuolisesti liikuttamaan sen enempää, toisin kuin ennen vanhaan. Aaa, voi niitä karmaisevia aikoja, kun hahmoja oli pahimmillaan kymmenkunta.. Noh, Puhuriäänellä on tosiaan se yksi kuva koneella ja kaksi käsin piirrettynä - ensimakua uteliaat saavat klikkaamalla tästä. Tietoja en ole vielä alkanut kokoamaan, koska haluan ensin odottaa muidenkin innostuvan sivujuonesta ja ottavan feikki-jumalhahmoja leiviinsä. Kunnon viisikko se olla pitää jäsenien kera, joita Puhuri-herra pääsee iloisesti tervehtimään vaikka käsipäivällä.

Hiippari, Sinullakin oli siis viime jakso helppo - niin minullakin. Jouduin myös unirytmini uudeksi muokkaamaan ja kaipaan kovasti kakkosjaksoa ja niitä iisejä kokeita, joihin ei tosiaan tarvinnut edes avata kirjaa. Suloinen hahmo muuten sinulle, pitää ihan kehaista näin yleisesti pulinassa~~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTi 9 Joulu 2008 - 11:03

Jonayla, Sätkyseni... Minä voin auttaa koodauksen ja sen sellaisen kanssa, jos vain apua tarvitsette. Piirtämään en ala, koska en koe olevani siinä tarpeeksi hyvä esitelläkseni töitäni (okei, voitte vilkaista yhtä luonnosta), mutta erilaisia brusheja olen esimerkiksi tehnyt. Niin ja valokuvia voin myös antaa käyttöön. Hirveä into koodata kaikkea, mutta kun en viitsisi omille sivuille koko ajan tehdä uutta ulkoasua. o_o

Muutenkin voisin haluta teidät meselistalle, jos vain haluatte lisätä minut - osoitteen pitäisi löytyä profiilin puolelta, muistaakseni sen sinne laitoin. Tai jos en ole vielä laittanut sitä sinne, niin laitan.

Hohhoijaa. Kaipa sitä pitäisi vastata tuonne peliin, Sätkykerpele kun vastaa aina niin nopeasti, niin tunnen huonoa omatuntoa siitä, että itsellä kestää ties kuinka kauan.

Niin ja vielä tuosta Kohtalon kätyreistä. Mietiskelen tässä, pitäisikö asiaan jotenkin osallistua, mutta tällä hetkellä ei ainakaan inspiraatio riitä hahmon suunnitteluun. Valta olisi se, joka kiinnostaisi, mutta saa nähdä. Ja hahmoista... Minulla ei tällä hetkellä taida olla kokonaishahmomäärässäni kuin yksi nainen, mieshahmoja on varmasti sen parikymmentä - ainakin parikymmentä, kun Ganoan hahmot lasketaan mukaan.

Miehiä on vain niin helppo roolata. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTi 9 Joulu 2008 - 13:06

Jos minusta riippuisi, niin sysäisin koko ulkoasun tekokunnian sinulle - omat taitoni ovat ruostuneet ja häivyttyneet siinä sivussa täydellisesti, eikä koristeiden puolinaisuudessakaan ole kehumisen varaa. Teen vain tätä nykyään näitä hyyvin yksinkertaisia koodauksia, jotka melkein kuka tahansa voisi väsätä. Nätistihän sinä piirrät, joten ei sinun yhtään kannattaisi kainostella kuvien laittoa esille o__o''.

Nuh, minäpä voisinkin lisätä sinut omalle listalleni, kun omakin msn-osoite on aina syötillä muille lisättäväksi. Sen verran pitää varoittaa, että olen turhankin kova hölöttämään, jos innostun jotain puhelemaan/suunnittelemaan, mutta samalla olen myös laiska klikkaamaan keskusteluja auki. Ristiriitaista, ristiriitaista..

Ja anteeksii, olen hyberaktiivinen roolija, kun pääsen pitkästä aikaa kirjoittamisen makuun ;__;. Voisin koittaa hidastaa tahtia 1-2 roolia per viikko, mutta kun tuota aikaa on nyt vaikka muille jakaa niin.. Noh! Siitä ei kannata huolta kantaa, jos minun seurassani jumittelee, sillä olen sen verran kärsivällinen otus, että olen enimmilläni odottanut yhtä roolia 6 kuukautta.

Haa, yksi kiinnostunut edes! Toivottavasti sitä inspiraation jyvää vain löytyisi~ Kun ne viisi pääsevät tänne asti, niin ajattelin rustata jonkinlaisen yhteispotretin, mutta mitä näihin suuriin aatteisii yleensä tulee niin jää nähtäväksi. Garu-kääkkä on ainakin palsternakan vaikea, kun olen tottunut piirtämään noita junnuhahmojani <'P. Ja avatar vaihtui taas, pitäisi saada piirrettyä joku tuhru, josta saisin kunnollisen..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTi 9 Joulu 2008 - 14:13

Miehillä on vaikeata ropettaa, mutta jokaisella on oma mieli pide.
Ai, että pää on pyörällä viedeon tekemisestä. Miksi se pitää olla niin vaikeata. Kolmisen tuntia, että saatiin se kasaan. Enään ääni puuttuua ja pari kuvaa sitten se on ohi. JEE! Ainakin tästä tehtävästä minusta ei tulisi elokuvan leikaajaa ja eikä ohjaajaa. Huomenna koe ja ensi viikolla kaksi koetta ja päättötyö tehtyää. Kohta se on ohi ja saa rentoutua, jos pääsee sinne työharjoittelu paikkaan. Jos pääse.
Vau tänne on tullut uusi pelaajakin. harmi, että en nyt oikein viitsi ottaa toista peliä kiireiden asioiden takia. Viikon loppuna sain maistaa vasikan kieltä ja eilen söin lehmän kieltä. Vasan kieli maistui kylläkin maksalta. Lehmänkieli maistui paremmalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTi 9 Joulu 2008 - 21:42

Sätkynukke, kiitoksia kehuista ^^ Kyllä kannatti jättää no koulujutut tekemättä ja kirjoittaa mieluummin hahmonkuvausta (eh, jotkut muut kutsuisivat sitä ihan tyhmyydeksi, eh)

Hm, tuo sivujuoni kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta tuskin ainakaan hahmoa olen siihen tekemässä. Sirun voisin tosin kuvitella hyvin ainakin kiinnostuvan asiasta ja liittyvän ainakin sivustakatsojaksi hörhöjengiin, mutta uusia hahmoja en ainakaan toistaiseksi ole tekemässä. Mäkin mietin tota hahmojen sukupuoliasiaa, mutta tajusin, et eipä mulla ole kautta aikojen ollut kuin muutama mieshahmo nettiroolipeleissä, enkä oikein kenelläkään niistä ole päässyt kunnolla kirjoittamisen makuun. Kun kirjoitan muuten, niin miehiä ja naisia on päähenkilöinä aika tasapuolisesti. Hassua. Yleensä kuitenkin saan ideoita helpommin naishahmoihin ja pelaan niillä mieluiten kaiketi senkin takia, että se on huomattavasti helpompaa kuin sisäistää miehinen ajatusmaailma ja ilmaista se jotenkin vielä erilaisena kuin millainen se olisi, jos kirjoittaisi naisen näkökulmasta. Mieshahmoistani tulee muutenkin melkein aina liian ihanteellisia ja jotenkin, no en tiedä, ehkä vähän epäaitoja ja liian ihania ollakseen totta. Sellaisia, joista itse pitäisin xp

Miss, söit vasikan kieltä >< Okei, tiedän ettei siinä sinänsä ole mitään ällöttävää ja oon vaan vieraantunut luonnosta tms, mutta kaikkien sisäelimien ja vastaavien syöminen nostattaa heti ihon kananlihalle. Samoin kuin melkein kaikki muukin punainen liha nykyään, alkaa vaan kuvottaa (terv. söin tänään pitkästä aikaa jotain niinkin hurjaa kun paketin nakkeja ja sen huomaa vatsassa)
Takaisin alkuun Siirry alas
Miss

Miss


Jousimies Käärme
Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 34

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 10:23

Anteeksi siis se oli Vasan kieltä eli nuoren hirven kieltä. Äidin ystävä oli ampunut hirven ja ampuja saa pään. Saatuaan pään ampuja saa syödä kielen silmät, aivot ja mitä päästä oikein löytyy syötäväksi. Itse en oikein myöskään pidä sisäelimistä. Syödessäni näin ihan miten hän leikkasi kieletsä siivuja ja pistettiin leivän päälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rivertohr.proboards.com/
characon

characon


Nainen
Oinas Lohikäärme
Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Paikkakunta : Mikkeli / Kuopio

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 13:02

Ähhähhäh. Väännän tässä sitten sellaista kuvaa, että Jonayla menettää mielenterveytensä, jos sen näkee. XD Puhumattakaan tuosta ficistä, kunhan vain saisin aloitettua sen ja pääsisin vauhtiin. Tällä hetkellä tunnelma on vain se, että amputoin kohta Jaremin kädet, kun ne eivät suostu asettumaan luonnollisesti mihinkään asentoon. Vikahan ei siis ole piirtäjässä, vaan käsissä.

No mutta jotta teidän muiden mielenrauhanne säilyisi (lukuun ottamatta Sätkyä, joka saa luvan auttaa piirroksen kanssa ja ohjailla etenemistä mielipiteillään XD), niin siirrytäänpäs muihin aiheisiin. Itse en osaisi syödä kieliä, aivoja tai silmiä, vaikka punaisen lihan ystävä näin yleensä olen. Puolikypsä sisäfile, mm... Mutta joka tapauksessa.

Palatakseni hahmosukupuoliin, itse olen sen verran miehinen, että tunnen oloni luontevammaksi mieshahmoa rooliessani. En ole pitkiin aikoihin roolinut naisella... Paitsi sillä yhdellä, joka on vähän omalaatuinen. Krhm. Kiitos Sweeney Toddin.

Kehittelenpä tässä uutta hahmoa, tappelupukarifeeniksiä, ja mietiskelen jonkinlaista ulkoasua Ganoaan, jos sen sitten esittelisi. Kuten sanoin, hirveä into koodata ja tehdä, mutta ei mitään kohdetta, johon tämä vimma kuluttaa. Raivostuttavaa.

Olipas varsinainen aiheiden suurpujottelu...

Edit: Oli aivan pakko vielä lisätä, että tässä Jonaylan peliin vastaillessa tulin typottaneeksi seuraavan hauskan lauseen: "Hänen huvittuneisuutensa kuitenkin haihtui, kun hän kuoli." Tulipas väsyneellekin päivän naurut...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.characon.net
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 17:15

Pitäisi kai ryhtyä kokonaan kasvissyöjäksi, mutta en oikein ole koskaan edistynyt, vaikka suurin osa kavereista onkin kasvissyöjiä ja yksi on ollut jo jonkun aikaa ihan vegaani. Tosin ihan ”puhdas” liha ei ole lähellekään niin ällöttävää syödä kuin kunnon teollinen ruoka. Ei muuten kannata lukea nugettien, nakkien ja vastaavien pakkausselosteita, jos haluaa syödä ruokansa rauhassa X) Lihaa 20 prosenttia (makkarapaketissa) ja se ainainen ”saattaa sisältää luuta” herättää kysymyksiä siitä, mitä kaikkea muuta sieltä löytyy ja mitä se kaikki muu sitten on xp Mut vähän verinen sisäfileepihvi ainakin tuoksuu hyvältä ja savustettu, suolainen poronliha on kesällä hanaa leivän päällä. Mut aivot, silmät ja kieli tuntuu jo vähän liian, no, liialta.

Ei kenellekään siis olisi hahmoa vapaana? Tai mahtuisiko johonkin jo aloitettuun peliin kolmanneksi? Nyt vaan olisi fiilis pelata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonayla
Admin
Jonayla


Nainen
Rapu Vuohi
Viestien lukumäärä : 149
Ikä : 32
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 18:49

Nyyyrh... Kahdeksan tunnin koulupäivä takana + vanhat univelat = ei hyvä, ei ollenkaan hyvä xD Sekoilen, tai sitten olen uinahtamaisillani xD Ja kun pitäis kirjottaa pelauksiakin... En tiiä, uskallanko edes yrittää xD

Niin ja tosiaan, tervetulotoivotukset Hiipparille \o/ Ainakin meikäläisen Routa olisi kyllä nyt oikeastaan vapaana, mutta en kyllä mitään huippuvastailuvauhtia voi takailla, varsinkaan nyt kun koeviikot ja kaikki painaa päälle >__< Muutenkin taidan olla melkein hitain kirjustaja täällä xD Kaikki on niin nopeita o__o Tai ehkä se johtuu siitä, että oon liiankin hyvä haalimaan pelejä *krhm* Mutta onneksi ei ole muuta elämää kuin koulu ja dataus niin ei ihan mahdottoman hitaaksi mene xD

Kieliä, yyrh o____o Olen kyllä lihansyöjä henkeen ja vereen, se on vaan niin hyvää, mutta nuo tuntuu jo vähän oudolta... Mutta ehkä se on vain tottumiskysymys, vaikka vois kyllä vaatia hetken suostuttelua, ennen kuin edes kokeilisin : D Olen vähän nirso muutenkin, tunnustan ^^''

characon, nyt alkoi kyllä pelottaa...ainakin melkein xD Mutta ei saa sörkkiä Jaremin käsiä! O_O *ryntää suojelemaan miesparkaa* Mitä senkin elämästä tulisi, jos se ei enää vois hypistellä kaikkea outoa, mitä silmiin osuu.

Minusta itse asiassa tuntuu, että suosin naishahmojani, miehiä pikemminkin kiusaan xD Mutta kun se on vaan niin kivaa...

*haukotus*

Jos tänään saisin tämän saman verran pelaustakin aikaan, olisin jo tosi ylpee itestäni xD *nuokkuu koloonsa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/ganoa
Sever

Sever


Nainen
Skorpiooni Apina
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 31
Paikkakunta : Somewhere

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 19:35

Ja Severkin välillä tulla tallustaa kirjustamaan tänne n___n Hiljaiseloa pitelen ropetuksien suhteen, koulu painaa päälle ja vielä siihen harrastukset tai no lähinnä harrastus. Mutta on kyllä jo niin joulumieli (vaikka omaankin viha-rakkaus-suhteen jouluunkin), kun on luntakin taas vaihteeksi, kun oli hetkisen aikaa jälleen loskaa ja sadekeliä.

Joops, miun kaverin pikkusisko söi hirvenkieltä kerran, ja satuin juuri olemaan silloin ystäväni luona. Itse kieltäydyin syömästä, vaikkakin myös olen lihansyöjä, mutta ei nyt ihan hirvenkieltä sentään suosi n___n''

Ja mitä minä voisin sanoa tuohon hahmojen sukupuoli asiaan, niin olen aina pelannut miehillä n__n'' Yhtäkään naista ei ole ollut virallisissa peleissä pelattavani, jotenkin myös minä pidän enemmän miehillä pelaamisesta<3

-- oh, ja on keskiviikkokin jo, onneksi. Viikkoni on alkanut hieman huonosti, kun nykyään nukun niin huonosti o.o Mutta mutta, pitää yrittää piristyä ja nukkua hieman enemmän xD Kohtahan alkaa jo seuraava vuosikin. Ja nyt tuntuu myös siltä että hölötän tänne kaikkea yliturhaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/bymyside2/
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 19:57

Jonayla, kyllä mulle vähän hitaampikin peli kelpaisi. Munkin vastauksia pitää aina välillä odotella, ellei sitten joku ole hengittämässä koko ajan niskaan ja tökkimässä kirjoittamaan xp Mut voisin tässä vaikka tehdä jonkun aloituksen ja sinne saa sitten tulla ken haluaapi.

Äh kun olis jo viikonloppu. Tai oikeastaan loma, niin sais nukkuakin joskus kunnolla ja olla rehellisesti tekemättä yhtään mitään ilman että saa siitä omantunnontuskia. Nyt kyllä jumitan koneella, mutta sitten illalla alkaa ahdistaa kun rupeaa laskemaan tekemättömiä koulujuttuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sätkynukke

Sätkynukke


Nainen
Leijona Hevonen
Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyKe 10 Joulu 2008 - 20:07

Kieliä.. ei menisi minulta alas. A-luokan lihasyöjä olen kyllä, mutta toinen asia mitä en saa alas nielusta on makkara - en voi sanoin kuvailla millaista kauhua ja yökötystä koen jo pelkästä ajatuksesta. Kasvissyöjäksikään minusta ei ole ja kaiken lisäksi makuaistini on niin huono, että en tätä nykyään maista oikein mistään mitään. Pitää olla paljon mausteista ja tulista, jos haluaa kommenttia kokkaustaidoistaan täältä suunnalta.

Naisia, naisia ja naisia - niitä aina on ollut enemmistö hahmokaartissani. Oikeastaan minulla se sukupuoli ei vaikuta pelaamiseeni, vaan enemmin hahmon luonne - jos pidän siitä niin roolin hyvin, jos en niin.. noh tietänette kai kuinka käy. Kurkakurki on oikein oiva älykääpiö ohjailtavakseni~

Aaarh, alan kohta valittamaan tätä särkyä lonkassani ääneen. Onnistuin nimittäin upeasti rypäisemään autotiellä ja tässä tulos. Nousenkohan huomenna edes omin jaloin sängystä ylös -___-''.. Mmm, ja viikonloppua sekä lomaa odotellessa - kelpaisi minullekkin jo.

Muoks// Hiippari, minulla myös olisi kumpikin hahmoistani vapaana peliin, mutta Jonayla näytti olevan nopeampi. Tietenkin, jos kolminpeliin suostuisitte, niin voisin tuoda Kurjakurkeni siihen ? Valitettavasti suolla oleva ensitöpö kun jäi nyt lyhyeksi, niin en oikein vielä ole saanut tuntumaa miekkoseen, joten olisi hyvä rako korjata tuo virhe.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://satkynukke.deviantart.com
Hiippari




Nainen
Kaksoset Hevonen
Viestien lukumäärä : 33
Ikä : 33

Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 EmptyTo 11 Joulu 2008 - 17:15

Sätkynukke, auts >< Toivottavasti sait jalat nyt jo "toimimaan" X) Niin ja siis minulle käy hyvin myös jos joku sinun hahmoista pelikaveriksi. Tein aloituksen Jurleifiin, eli sinne vaan jos fiilistä löytyy.

Nukuin muuten pitkästä aikaa yön heräilemättä ollenkaan pitkin yötä *happy* Olinkin jo niin piipussa, että jos en olis saanut viimeinkin nukuttua kunnolla niin olisin varmaan pimahtanut kokonaan. Ei mikään ihme että ihmiset flippaa jos ei edes saa öisin unta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hölpötystä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hölpötystä   Hölpötystä - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hölpötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: OFFLINE :: Papupata porisee-
Siirry: